Kjo është arsyeja pse shumica e logove të dyqaneve fast food janë të verdhë

Kjo është arsyeja pse shumica e logove të dyqaneve fast food janë të verdhë


Është e gjitha psikologjike.

A e keni pyetur ndonjëherë veten pse shumica e rrjeteve fast food, kanë të njëjtën ngjyrë të verdhë në logon e tyre? Ndoshta dhe jo, por kjo nuk është thjesht rastësi.

Për të blerë ose jo diçka të re njerëzit vendosin brenda 90 sekondave, dhe një përqindje e lartë e jona (rreth 62 dhe 90%) i marrin këto vendime bazuar te ngjyra.

Përse e verdhë? Sepse kjo ngjyrë lidhet me ndjesinë e ngrohtësisë dhe komfortit, nxit ndjenjën e lumturisë që marrim kur shohim ushqimin e porositur që vjen drejt tavolinës sonë.

“Marketingu i bërë mirë i lidh njerëzit emocionalisht me produktin, duke krijuar histori, duke prekur shpresat, ëndërrat dhe pasiguritë e tyre,” thotë një këshillues marketingu pranë Akademisë së Biznesit.

Ngjyra luan një rol kryesor, në mënyrën se si subkoshienca jonë i percepton ato. Nëse na pëlqen apo jo, ngjyrat kanë domethënie dhe ne marrim vendime të menjëhershme bazuar tek to.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0