KFC, tani ka mish edhe për veganët

KFC, tani ka mish edhe për veganët



KFC po lançon një version vegan për burgerin me pulë në Mbretërinë e Bashkuar.

Zinxhiri i fast food-eve po e quan këtë risi “Mashtruesi”. Ai do të shitet në disa restorante të zgjedhura për 4 javë. Përbëhet nga mish i grirë dhe majonez vegan.

Mishi i grirë është një zëvendësim i mishit origjinal, sepse përbëhet nga proteina dhe kërpudha të fermentuara. KFC e përshkruan këtë burger si “triumfi i hiles”.

Lexoni: Bill Gates dhe Richard Branson kundër vrasjes së kafshëve. Ja një zgjidhje më e mirë

Gjatë muajit Maj, McDonalds lançoi burgerin pa mish në dyqanet në Gjermani, një nga tregjet e saj më të mëdha ndërkombëtare.

Ky është një trend që po rritet me shpejtësi të madhe për të gjetur alternativa të tjera të mishit për të ndryshuar dietat e konsumatorëve dhe për të reduktuar dëmin që i bëhet mjedisit.

Sipas Euromonitor International, globalisht tregu me pakicë i zëvendësuesve të mishit mund të rritet nga 18.7 miliardë dollarë në vitin 2018 në 23 miliardë dollarë në vitin 2023.

/CNN

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0