Ideja ishte gjeniale, por po dështonte! Zgjidhja që e ktheu Tinder... - Business Magazine Albania

Ideja ishte gjeniale, por po dështonte! Zgjidhja që e ktheu Tinder në një perandori takimesh

Në fund të vitit 2012, Tinder ishte në prag të dështimit. Një ide e re në tregun e takimeve online, me një koncept inovativ, “swipe right” për të treguar interes, “swipe left” për të kaluar më tej, por me një problem fatal, askush nuk po e përdorte.

As marketing. As publicitet. As miliona dollarë. Thjesht, askush nuk e njihte.

Por në vend që të dorëzoheshin, themeluesit e Tinder ndërtuan një “shkallë” kreative për të kaluar pengesën. Dhe ajo u quajt… një festë.

Lexo gjithashtu: Nga kuzhina e shtëpisë në një biznes, si dashuria për qenin solli një markë që fiton mbi 1 milion dollarë?

Fillimet me ambicie të mëdha

Sean Rad dhe Justin Mateen e kishin identifikuar një boshllëk në aplikacionet e takimeve, ishin të sikletshme, të pasigurta, shpeshherë të frikshme për përdoruesit. Frika nga refuzimi e mbyste dëshirën për të provuar.

Ata menduan, po sikur njohja të ndodhte vetëm kur të dy janë të interesuar?

Kështu lindi ideja e “match”-it me swiping, përdoruesit do të shihnin profile dhe nëse të dy palët bënin “swipe right”, do krijohej një përputhje.

Ideja u kthye në produkt falë bashkëpunimit me Jonathan Badeen, i cili krijoi ndërfaqen intuitive të lëvizjes me gisht. Me ndihmën e Hatch Labs, një inkubator prestigjioz startup-esh,  aplikacioni mori formë dhe doli në treg në shtator 2012.

Lexo gjithashtu: Si arrita të rris biznesin me 50% pa punësuar asnjë punonjës të rinj?

Por askush nuk po shkarkonte Tinder-in

Përkundër gjithë potencialit dhe dizajnit inteligjent, aplikacioni po dështonte në mënyrë spektakolare.

Shkarkimet ishin minimale. Përdorimi pothuajse inekzistent. Problemi nuk ishte ideja, ishte shpërndarja. Si i bind njerëzit të provojnë diçka që nuk e njohin?

Aty ndërhyri Whitney Wolfe Herd, bashkëthemeluese dhe më vonë themeluese e Bumble. Ajo pati një ide brilante që do ndryshonte fatin e kompanisë.

Një festë që ndryshoi gjithçka

Në vend që të shpenzonin para në reklama të shtrenjta, ata u fokusuan aty ku ndodhej audienca ideale, studentët e universiteteve. Dhe jo thjesht me fletushka apo postera.

Ata organizuan festa në kampuset universitare, por me një kusht, hyrja ishte vetëm për ata që shkarkonin Tinder-in në telefon.

Rezultati? Një “boom” i menjëhershëm. Të rinjtë nisën të përdornin aplikacionin direkt në festë, duke parë njerëz të tjerë që ndodheshin aty. Eksperienca ishte reale, sociale dhe më e rëndësishmja, e re.

Brenda pak javësh, Tinder u përhap në kampuse të tjera.

Nga një kampus në fenomen ndërkombëtar

Në fund të vitit 2013, Tinder kishte miliona përdorues dhe ishte kthyer në një prej aplikacioneve më të shkarkuara në SHBA. Pak vite më vonë, u kthye në platformën standarde të takimeve online në mbarë botën.

Sot, me mbi 75 milionë përdorues aktivë çdo muaj dhe të ardhura që tejkalojnë miliarda dollarë, Tinder është dëshmia më e qartë që një ide e mirë nuk mjafton vetë, por kur kombinohet me strategjinë e duhur, mund të lërë pas gjithë konkurrencën.

Çfarë mësojmë nga Tinder?

-Edhe një produkt me potencial të madh mund të dështojë pa një strategji të zgjuar shpërndarjeje.

-Ndonjëherë marketingu më efektiv është më kreativ sesa i kushtueshëm.

-Nuk mjafton të kesh një ide, duhet ta shndërrosh në eksperiencë që njerëzit duan ta jetojnë.

Në fund të ditës, inovacioni nuk është vetëm teknologji. Është aftësia për të parë një pengesë… dhe për të ndërtuar një festë mbi të.

Notes to an entrepreneur

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Mos ndiq pararatë, ndiq pasionin.”
— Tony Hsieh
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0