Gjermania do të përdor trenin e parë në botë me hidrogjen


Këtë javë, kompania transportuese franceze Alstom ka zbuluar trenin e parë të pasagjerëve që furnizohet me hidrogjen, i cili do të udhëtojë përmes Gjermanisë në fund të vitit 2017.

Treni i pasagjerëve Coradia iLint super i qetë përdor si karburant hidrogjenin, i cili lëshon vetëm avull dhe ujë të kondensuar. Një serbator me hidrogjen i vendosur në çatinë e trenit furnizon qelizat e karburantit që të prodhojnë energji elektrike. Alstom ka thënë se shpreson që këta trena të zëvendësojnë të gjithë trenat e tjerë në Europë që djegin naftë, të cilët janë akoma të shumtë në numër pavarësisht projekteve të elektrifikimit në të gjithë kontinentin.

Ky tren nuk e ndot ajrin, nuk bën zhurmë dhe mban deri në 300 pasagjerë.

Coradia iLint mund të jetë treni i parë në botë për pasagjerë që furnizohet me hidrogjen, por sigurisht që nuk është mjeti i parë që përdor hidrogjenin si karburant. Stan Thompson, ish projektues në A&T dhe përkrahës i përdorimit të hidrogjenit në mjetet e transportit, krijoi termin “hydrail” në vitin 2004 për të përshkruar çdo mjet hekurudhor që përdor hidrogjenin si karburant. Ndërkohë ka edhe prototipe dhe trena hibrid, më të shumtë në Japoni.

Ky është një tjetër njoftim që tregon përpjekjet e Gjermanisë për të rimëkëmbur transportin hekurudhor. Korrikun e kaluar, Deutsche Bahn, operatori hekurudhor më i madh në Europë, shpalli bashkëpunimin me Hyperloop Transportation Technologies për të sjellë teknologjinë e tyre futuriste në trenat e tij të shpejtë.

https://www.youtube.com/watch?v=hFiYm-mUkO4

/TheVerge.com

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale