GameStop: rebelimi kundër ‘’ujqërve’’ të Wall Street - Business Magazine Albania

GameStop: rebelimi kundër ‘’ujqërve’’ të Wall Street

GameStop është një shitës video-lojërash, emri i të cilës mund të mos jetë i njohur për shumëkënd, por ajo është vendosur në fokusin e Wall Street-it, që kur vlera e aksioneve të saj u rrit me mijëra përqind kohët e fundit dhe kjo falë këmbyesve amatorë në Reddit.

Kur mendon për bursat tradicionale, investitorët blejnë aksione në ato kompani që duket se po ecin mirë. Për shembull, konsumatorët e Apple do të vazhdojnë të blejnë iPhone ose në 2021, kompanitë që prodhojnë maska mbrojtëse, shkojnë mirë. Por mund të ndodhë edhe e kundërta. Nëse investitorët mendojnë se një kompani është në rënie dhe aksionet e saj janë të mbivlerësuara, ata mund të vënë bast kundër saj për të bërë para.

Pikërisht këtu hyn në lojë GameStop. Kjo kompani që ka dyqanet e saj në SHBA i lejon njerëzve të marrin me qira apo të blejnë video lojëra. Gjatë pandemisë, dhe më parë, kjo industri është zhvendosur shumë online. Shumë investitorë mendonin se modeli i biznesit të GameStop ishte i vjetruar ndaj ata vunë bast kundër saj. Ata prisnin të shihnin që aksionet e Gamestop të binin, por e kundërta ndodhi. Disa vlerësime thonë këtë javë se vlera e këtyre aksioneve është rritur në 700 për qind. Në platformën e medias sociale Reddit, përdoruesit janë bërë bashkë duke inkurajuar njëri tjetrin të blejnë aksione të GameStop dhe kanë bërë që vlera e tyre të rritet. Ata thonë se po e bëjnë këtë për të luftuar kundër sistemit: se ata thjeshtë po marrin pjesë në një lloj manipulimi të tregut që fondet e investimit e kanë bërë gjithnjë.

Vetë GameStop nuk është bërë domosdoshmërish një kompani shërbimet e të cilës janë më të kërkuara, por përdoruesit në Reddit, me gjasë, janë bërë më të pasur duke blerë aksionet për shifra të vogla para se ti shisnin ato për pesë apo gjashtë herë më shumë. Momentalisht, aksionet e Gamestop kanë rënë po aq shpejt sa u rritën, por ama bursa u shkund nga një forum i vetëm në Reddit dhe pasojat afatgjata të kësaj që ka ndodhur, mbetet të shihen.

NYTIMES

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0