Fitimet e Big Brother në Europë, ja ku renditet Shqipëria dhe Kosova! - Business Magazine Albania

Fitimet e Big Brother në Europë, ja ku renditet Shqipëria dhe Kosova!

Fitimet e Big Brother në Europë, ja ku renditet Shqipëria dhe Kosova!

Formati i famshëm televiziv Big Brother vazhdon të jetë një fenomen në Europë, duke thyer rekorde audience dhe duke gjeneruar shifra të jashtëzakonshme fitimesh nga reklamat, sponsorët dhe platformat dixhitale. Çdo vend ka sjellë një version unik të programit, duke tërhequr miliona shikues dhe duke krijuar mundësi të mëdha për përfitime financiare. Më poshtë paraqitet një renditje e gjashtë versioneve më të suksesshme të Big Brother në Europë për vitin 2024, bazuar në të ardhurat totale dhe ndikimin e tyre në tregun mediatik.

6. Franca

Reklama dhe sponsorë: 6-8 milionë €

Shikueshmëria dhe ndërveprimi online: 1 milion €

Gjithsej: 7-9 milionë €

5. Shqipëria (Big Brother VIP Albania)

Reklama dhe sponsorë: 5-7 milionë €

Votimi dhe angazhimi online: 5 milionë €

Gjithsej: 9-10 milionë €

4. Gjermania

Reklama dhe sponsorë: 8-10 milionë €

Të drejtat e transmetimit: 2 milionë €

Gjithsej: 10-12 milionë €

3. Kosova (Big Brother VIP Kosova)

Reklama dhe sponsorë: 5-7 milionë €

Media dixhitale (votim, online, angazhime): 6-7 milionë €

Gjithsej: 13-14 milionë €

Lexo edhe:Mjekët besojnë se mjekësia rigjeneruese ka arritur një “pikë kthese”

2. Italia (Grande Fratello)

Reklama dhe sponsorë: 6-8 milionë €

Angazhimi dixhital dhe votimi: 5 milionë €

Gjithsej: 15-18 milionë €

1. Mbretëria e Bashkuar (Big Brother UK)

Reklama dhe sponsorë: 20-25 milionë £

Angazhimi dixhital (votimi, transmetim): 5 milionë £

Gjithsej: 25-30 milionë £

Big Brother UK mban vendin e parë me të ardhura të jashtëzakonshme, ndjekur nga Grande Fratello Italia dhe Big Brother VIP Kosova, që kanë treguar rritje të madhe në rajon. Shqipëria gjithashtu vazhdon të jetë ndër programet më të suksesshme në Evropë, duke konkurruar denjësisht me prodhime të mëdha ndërkombëtare.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0