Fëmijët amerikanë duan të bëhen influencerë, kurse fëmijët kinezë duan të shkojnë në Hënë - Business Magazine Albania

Fëmijët amerikanë duan të bëhen influencerë, kurse fëmijët kinezë duan të shkojnë në Hënë


Neil Armstrong u bë model në sytë e fëmijëve 50 vjet më parë kur u bë njeriu i parë që shkeli në Hënë më 20 korrik 1969.

Megjithatë, në një studim të kohëve të fundit, fëmijët kishin më shumë gjasa të synonin të bëheshin ylli i ardhshëm i YouTube, në vend të njeriut të ardhshëm që do të shkojë në hënë. Sondazhi, i kryer nga Harris Poll në emër të Lego, zbuloi se fëmijët në SHBA dhe Britani të Madhe preferojnë më shumë të bëhen YouTuberë ose vloggerë se astronautë.

Sondazhi kërkoi nga 3,000 fëmijë të moshave 8 deri në 12 vjeç që të zgjidhin njërin prej pesë profesioneve që ata preferojnë për të ardhmen: astronaut, muzikant, atlet profesionist, mësues, ose vlogger / YouTuber. Megjithëse mes fëmijëve në SHBA dhe Britani të Madhe shumica dëshironin të bëheshin vlogger/YouTuber, 56% e fëmijëve në Kinë thanë se donin të bëheshin astronautë.

Rezultatet e sondazhit nuk mund të zbatohen domosdoshmërisht për të gjithë fëmijët, por, ato reflektojnë një trend në rritje te Gjeneratës Z. Siç shihet në një konferencë tre-ditore për video online nga VidCon, rreth 75,000 adoleshentë bashkë me prindërit e tyre dolën për t’i takuar vloggerët e tyre të preferuar.

“Sa herë që shkoj në shkollë, pothuajse 90% e fëmijëve i dëgjoj duke thënë,” Unë dua të bëhem një YouTuber “, tha DeStorm Power (YouTuber) për Business Insider. “Ata duan të bëhen yje të rrjeteve sociale”.

BusinessInsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0