Facebook, pas butonit ‘Like’ vjen ‘Want’


Facebook ka nisur nje faze testimi per nje funksion tjeter qe do te lejoje perdoruesit te ndertojne nje liste deshirash per produktet, si veshje ose elemente arredimi qe duan te blejne.

Rrjeti social me i famshem ne bote po punon me shtate rishitesa te SHBA-ve per te tesuar butonin e ri ‘Want’. Pas ‘like'(pelqej) do te kemi edhe ‘Want'(e dua)?Mesa duket, po. Ky buton do te ndihmoje perdoruesit te shenjojne imazhet e objekteve qe duan te blejne.

“Njerezit mund te marrin pjese ne keto koleksione dhe te ndajne gjerat qe jane te interesuar me miqte”,- lexohet ne nje komunikate te kompanise. “Njerezit mund te klikojne dhe te blejne keto objekte me pas jashte Facebook-ut”. Butoni ‘want’ eshte pjese e nje zhvillimi te madh qe eshte ne faze eksperimenti nga ana e Facebook.

Ne fushen e risive qe po parashikohen pritet edhe nje buton i ri ‘koleksiono’, qe lejon perdoruesit te provojne dhe i mundeson shitesve te krijojne nje album fotografik interaktiv me produktet e tyre ne faqen e tyre ne Facebook. Perdoruesit keshtu mund te shprehin pikepamjet dhe deshirat e tyre ne lidhje me tregun, por edhe t’i shtojne ne koleksionin e tyre virtual.

Plani eshte qe ne te ardhmen t’i ofrohet ky sherbim te gjithe perdoruesve ne bote, qe se fundmi te kene kaluar kuoten e nje miliardi. Pershtypjet e eksperteve jane se keto zhvillime po testohen per t’i dhene nje shtyse internetit drejt tregut, duke kurajuar anetaret te bejne pazar nepermjet Facebook.

Nje zedhenes shpjegoi se kompania per momentin nuk do te marre asnje kuote ne rastin kur perdoruesit do te blejne ne listen e tyre te deshirave.

Por ne te ardhmen nje mundesi e tille nuk perjashtohet. Sipas disa komentuesve, keto zhvillime te reja te Facebook jane frymezuar nga rrjeti social rival Pineterest.

Shitesit thone se Pinterest i ka ndihmuar te marrin nje numer maksimal klikimesh, por edhe shpenzime te medha nga ana e perdoruesve qe vijne nga mediat sociale. Te ashtuquajturat lista deshirash nuk jane ndonje risi absolute, prej kohesh edhe Amazon, nje nga faqet kryesore te shitjeve online, ja lejoi kete anetareve.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale