Facebook Home vleresohet me nje yll nga 44% e perdoruesve ne Google Play - Business Magazine Albania

Facebook Home vleresohet me nje yll nga 44% e perdoruesve ne Google Play


Mesa duket perdoruesit e Android nuk jane te kenaqur me aplikacionin e fundit Facebook Home. Vetem nje dite pas lançimit, 44% e perdoruesve e kane vleresuar ate me nje yll, ndersa 19.4% i kane dhene vleresimin maksimal (5 yje). Ne total, te gjitha keto japin nje vleresim te pergjithshem prej 2.5 yjesh.
 
Deri diten e diel ne mbremje, vleresimi ishte ulur ne 2.4 yje. Nje nga arsyet kryesore pse perdoruesit po e refuzojne Facebook Home eshte impakti qe sjell ky aplikacion ne telefonin e tyre. Duke e instaluar, behemi te varur nga Facebook-u duke marre gjate gjithe kohes njoftime dhe te reja nga rrjeti social.
 
Per me teper, perdoruesit po ankohen edhe per menyren se si eshte ndertuar aplikacioni, me shume pak mundesi personalizimi. Nga ana tjeter, ka edhe perdorues te cilet mezi e kane pritur lançimin e aplikacionit duke dhene keshtu edhe vleresimet e tyre me te larta per te. Ata jane pergjithesisht perdorues qe punojne per nje kohe te gjate ne Facebook gjate dites, apo edhe thjesht ata qe jane te obsesionuar pas rrjetit. (PCWorld Albanian)

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0