Çfarë duhet të dini për Google AdWords dhe Google Analytics?

Çfarë duhet të dini për Google AdWords dhe Google Analytics?


Google AdWords është sistemi që Google ka zhvilluar për të ndihmuar marketerët të reklamojnë produktet ose shërbimet e tyre në Google Search, portalet e lidhura dhe videot në YouTube.

Ju mund të përdorni reklamimin online për të sjellë përdoruesit e targetuar në website-in tuaj, por së pari duhet të kuptoni bazën e Google AdWords.

Në këtë trajnim 3 ditor, ju do të mësoni në lidhje me reklamimin PPC (pay-per-click) dhe më pas t’i përdorni këto njohuri për të promovuar online produktet dhe shërbimet tuaja. Një pikë kyçe që do të trajtohet gjatë trajnimit do të jetë edhe Google Analytics, me anën e të cilës ju do të mund të kuptoni më shumë rreth sjelljes së klientëve tuaj dhe trafikut në faqen që menaxhoni.

Trajnimi organizohet nga kompania më e re në treg, Mindset 3 Consulting, në datat 26-28 Shtator.

Kujt i shërben trajnimi?

– Profesionistëve të fushës së Marketingut
– Specialistëve dhe menaxherëve të stafit të departamentit të Marketingut
– Bizneset që tregtojne online (E-Commerce) dhe/ose operojnë në fushën e shitjeve
– Kompanitë që eksportojnë në tregjet e huaja
– Studentë të Marketingut

Temat të cilat do të trajtohen janë:

– Bazat e Google AdWords
– Përgatitja e strategjisë dhe implementimi i fushates
– Menaxhimi dhe optimizimi i një fushate nëpërmjet KPI
– Zgjedhja e fjalëve të duhura kyç
– Reklamim në Google Search, Portale, YouTube.
– Bazat në Google Analytics
– Matja dhe leximi i rezultateve të fushatës

Trajnues: Miroslav Varga dhe Igor Jurić

Miroslav Varga është specialist i motorrit të kërkimit dhe i reklamimit online, me njohuri të thella të AdWords të Google. Ai është folës në TEDx, multilingual, me eksperiencë dhe i specilaizuar në optimizimin e llogarive, analizat statistikore dhe me të dhënat. Flet rrjedhshëm gjuhën kroate, gjermanisht dhe anglisht.

Miroslav është trajnues i certifikuar për Google AdWords dhe lektor i marketingut online në shkolla dhe institucione të ndryshme. Gazmor dhe njeri i ngrohtë me shumë interesa. Ai njihet dhe si ‘gjyshi’ i GAIQ (Google Analytics Individual Qualification) në rajon.

Igor Jurić është Digital Marketing Account Manager në kompaninë Escape Ltd, me vendndodhje në Kroaci. Ai është gjithashtu Account Manager dhe bashkë-themelues i Adloomen, një kompani kroate e cila merret me menaxhimin e fushatave të Google AdWords për biznese të vogla dhe të mesme (krijimin dhe optimizimin e llogarive, auditimin e llogarive dhe fushata të ndryshme për kërkim dhe shfaqje).

Pushimet për kafe dhe dreka për 3 ditët janë të përfshira në çmim.
ÇMIMI duke përfshirë dhe TVSH: 199 €.

Klikoni këtu për të parë se cilat janë temat që do të zhvillohet gjatë 3 ditëve.

Email: info@mindset3consulting.com

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0