Trajnim për Eksportin në Europë: “Si të hyni në tregun e BE-së - tregu ku të gjithë duan të shesin - Business Magazine Albania

Trajnim për Eksportin në Europë: “Si të hyni në tregun e BE-së – tregu ku të gjithë duan të shesin

19-06-2024 Join

Trajnim me fokus në specifikat e tregut evropian dhe zbulimin e klientëve.

Vendi: Hotel Prishtina në 19-20 Qershor 2024

Qëllimi i trajnimit:

Për të përgatitur pjesëmarrësit me njohuritë, aftësitë dhe kornizat strategjike të nevojshme për të hyrë dhe lundruar me sukses në tregun e BE-së përmes planifikimit efektiv të eksportit, analizës së tregut dhe strategjive të zbatimit, duke u mundësuar përfundimisht kompanive të vogla dhe të mesme nga Kosova të krijojnë operacione të eksportit të qëndrueshme dhe fitimprurëse.

Trajnimi dedikohet për:

Pronarët/Menaxherët e Ndërmarrjeve të Vogla dhe të Mesme (NVM): Ata që janë përgjegjës për marrjen e vendimeve strategjike brenda kompanisë, duke përfshirë hyrjen në tregje të reja dhe zhvillimin e strategjive të eksportit.

Menaxherët/Zyrtarët e Eksportit: Punonjësit e ngarkuar me trajtimin e aktiviteteve të lidhura me eksportin brenda kompanisë, edhe nëse aktualisht nuk kanë një departament të caktuar eksporti.

Personeli i shitjeve dhe marketingut: Individë të përfshirë në aktivitete të shitjes dhe marketingut, të cilët mund të jenë të interesuar në zgjerimin e shtrirjes së tregut të kompanisë në BE.

Profesionistët e zhvillimit të biznesit: Individë përgjegjës për identifikimin e mundësive të reja të biznesit dhe nxitjen e marrëdhënieve me klientët ose partnerët e mundshëm në tregjet e huaja.

Themeluesit/drejtorët e bizneseve: Individë që kërkojnë të krijojnë biznese të reja ose biznese egzistuese me fokus në eksportimin e produkteve ose shërbimeve të tyre në BE.

Të rinj të diplomuar që duan të hyjnë në botën magjepsëse të biznesit ndërkombëtar.

Konsulent biznesi (marketing, taksa, logjistikë) që duan të zgjerojnë bazën e tyre të klientëve.

Përshkrimi:

Gjatë gjithë këtij trajnimi 2-ditor, ne do të inkurajojmë pjesëmarrjen aktive të pjesëmarrësve përmes diskutimeve në grup, studimeve të rasteve, ushtrimeve ndërvepruese dhe shembujve të jetës reale të rëndësishme për bizneset e pjesëmarrësve. Përveç kësaj, ne do të ofrojmë shumë burime që ata mund të përdorin pas përfundimit të trajnimit.

Dita e parë e këtij trajnimi synon të trajtojë çështjet e gatishmërisë për eksport, një tregues për të vlerësuar se sa përgatitje nevojitet për të filluar një eksport. Gatishmëria për eksport do të përcaktojë nëse një kompani është gati të eksportojë produktet e duhura në destinacionin e duhur për një biznes të suksesshëm.

Dita 1 – Njohuritë e eksportit: EKSPORTI DHE ANALIZA E TREGUT 6 orë

Hyrje për eksportin dhe llojet e eksportit- të kuptuarit e tregut të BE-së: mundësitë dhe sfidat

Vlerësimi i gatishmërisë për eksport – identifikimi i objektivave të kompanisë dhe gatishmërisë për eksport – SWOT analiza për eksport

Hulumtimi dhe analiza e tregut – të kuptuarit e nevojave dhe preferencave të klientëve në tregun e BE-së, kryerja e kërkimit të tregut, burimet e informacionit (Trade Harta, Export Help Desk, etj.) mjetet dhe teknikat, duke përdorur mjetet e AI

Rëndësia e profilizimit të klientit dhe segmentimit të klientit në eksport

Zgjedhja e tregut tuaj – Segmentimi, Targetimi dhe Pozicionimi

Analiza konkurruese që analizon konkurrentët në tregun e BE-së, identifikimin e avantazheve konkurruese të produktit/shërbimit tuaj, matricës së analizës konkurruese

Përmbledhje dhe pyetje e  njohurive kryesore

Dita 2 – Eksportoni njohuritë  GO-TO-MARKET (GTM) STRATEGY  6 orë

Në pjesën e dytë do të mësojmë rëndësinë e një “Strategjie për të shkuar në treg (GTM)” dhe një udhërrëfyes për zbatim dhe do të mësojmë se si të fillojmë t’i dizajnojmë të dyja me qasjen dhe hapat për të tërhequr dhe fituar klientë të rinj, tregje të reja, rrisin pjesën e tregut dhe arrijnë qëllimet e parashikuara të shitjeve dhe marketingut, të ardhurat dhe ROI.

Zhvillimi i  “Strategjisë Shko në tregut”

Përshtatja dhe lokalizimi i produktit, përshtatja e produkteve/shërbimeve për tregun e BE-së, duke kuptuar dallimet dhe preferencat kulturore, Kompetenca ndërkulturore, Lidershipi nëpër kultura

Strategjitë e çmimeve dhe pagesave, strategjitë e çmimeve për eksport në BE, mënyrat dhe kushtet e pagesës

Plani i eksportit dhe udhërrëfyesi – krijimi i një plani eksporti: qëllimet, strategjitë dhe taktikat, zhvillimi i një udhërrëfyesi për eksportin në BE

Ndërtimi i kanaleve të shpërndarjes- eksplorimi i kanaleve të shpërndarjes në tregun e BE-së

Strategjitë e marketingut dhe promovimit duke krijuar një plan marketingu për hyrjen në tregun e BE-së, duke përdorur mjetet e marketingut dixhital AI

Qëndrueshmëria, Inovacioni, Teknologjia dhe Trendet në tregtinë ndërkombëtare,

Përmbledhje e pyetjeve, vlerësimi dhe komentet e trajnmit

Në përfundim të trajnimit:

Përcaktimi i nivelit të gatishmërisë së kompanisë,zhvillimmi i SWOT për çdo kompani

Përcaktimi i 3 vendeve potenciale dhe 3 për segmentet e klientëve për secilin vend

Zhvilloni një skicë të analizës së konkurrencës

Hulumtimi i tregut përshkruan hartën e mundësive dhe sfidave të mundshme

Zhvilloni një skicë të një strategjie për të shkuar në treg

Materialin e trajnimit, fletushkën, prezantimin, rastet studimore, certifikatën e pjesëmarrjes

Metodologjia:

Duke qenë se SME-të nuk kanë departamente eksporti dhe burime njerëzore të specializuara siç kanë korporatat, ky trajnim është krijuar për të mbështetur punonjësit e SME-ve me pasion për biznesin ndërkombëtar për të filluar nga e para dhe për të mbështetur përpjekjet e kompanisë për t’u ndërkombëtarizuar. Do të mbulojë të dy anët e eksportit kaq të rëndësishme për temat e marketingut të eksportit të NVM-ve dhe gjithashtu procedurat e eksportit.

Ky trajnim është krijuar për fillestarët dhe profesionistët e ndërmjetëm në biznesin e eksportit dhe bazohet tërësisht në mësimin praktik. Kjo do të thotë që pjesëmarrësit do të mësojnë një koncept apo mjet të ri dhe ata duhet të aplikojnë menjëherë në rastin e kompanisë së tyre nën drejtimin e trajnerës.

Ne do të përdorim shumë mjete dhe metoda të reja dhe tradicionale (USP, SWOT, EoS, Persona, harta, dizajn çmimi, markë etj.)

Në të gjitha ditët do të kemi një qasje të orientuar drejt aplikimit, me mbi 70% punë praktike me shumë ushtrime praktike në mënyrë që pjesëmarrësit të përjetojnë vetë mënyrën e të menduarit, metodat dhe mjetet e më pas të reflektojnë mbi to në mënyrë optimale.

Rezultatet e pritshme:

Pjesëmarrësit do të kenë një kuptim të qartë të procesit të eksportit dhe rëndësinë e tij për bizneset e tyre.

Pjesëmarrësit do të jenë në gjendje të vlerësojnë gatishmërinë e kompanive të tyre për eksport dhe të identifikojnë fushat për përmirësim.

Pjesëmarrësit do të fitojnë njohuri për tregun e BE-së dhe do të pajisen më mirë për të përshtatur produktet/shërbimet e tyre për të përmbushur kërkesat e klientëve.

Pjesëmarrësit do të kenë një strategji të mirë për të vijuar GTM dhe udhërrëfyes të përshtatur për tregun e BE-së.

Trajnere Ekspertja: Mag Asetila Koestinger

Çmimi i trajnimit nga 590 Euro ne 490 Euro për rezervimet që bëhen deri më 20 Maj ( Në çmim përfshihen: trajnimi, materjalet e trajnimit, çertifikata e pjsëmarrjes, dreka, kafet dhe pijet gjatë trajnimit)

 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #34 - Mars 2024

Për një vit të mbarë!

Viti 2024 ka nisur me sfidat dhe mundësitë e tij. Ndërsa kompanitë do të duhet të përballen me disa ndryshime ligjore dhe njëkohësisht trendet e tregjeve: si rritje çmimesh dhe rritje e kostos së fuqisë punëtore, startupet janë para mundësive dhe një klime favorizuese. Thirrje të shumta janë hapur në fushën e biznesit, kulturës dhe ideve të gjelbërta. Ndër më të rëndësishmit, programi i qeverisë për financimin e 80 startupeve në tre faza zhvillimi të tyre

Për të kuptuar rëndësinë e bizneseve të reja, veçanërisht në teknologji, mjafton të shohim që edhe sipërmarrje të konsoliduara vendase, si një grup kompanish si Balfin, kanë një vëmendje të theksuar tek startupet. Z. Samir Mane, President i këtij grupi, prej kohësh ka treguar interes, duke i mbështetur, por edhe duke investuar në një prej startupeve që pritet të sjellë revolucion në bio-inxhinieri. Vëmendja tek risia dhe inovacioni vlerësohet të jetë një nga arsyet kryesore, përse audienca jonë e zgjodhi në kompeticionin tonë të dhjetorit si Sipërmarrësi i Vitit. Në një intervistë ekskluzive, z. Mane tregon për ne copëza domethënëse nga …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0