Egjipti prodhon robotin që teston COVID-19

Cira-03 është roboti më i ri i krijuar nga inxhinieri, Mahmoud El Komy për të kontrolluar pacientët me Covid-19. Lajmi është bërë i ditur nga mediat ndërkombëtare, të cilat shprehen se ky robot është shumë më i saktë se tamponi normale dhe se mund të kujdeset për një të infektuar si personeli mjekësor. Roboti është krijuar në formën e një njeriu. Ai ka kokë dhe krahë të ngjashëm me njeriun dhe mund t’i bëjë analiza gjaku një personi, të kryejë ekokardiamë dhe të bëjë rreze X.

Ai i shfaq rezultatet e analizave në ekranin që ka bashkëngjitur në gjoksin e tij. Inxhinieri elektromagnetik që e prodhoi robotin, u shpreh se u përpoq që ta krijonte atë sa më njerëzor të jetë e mundur pasi kishte frikë nga reagimi që do të kishin pacientët. Më tej, ai tha se pacientët e mirëpritën robotin dhe se kanë shumë besim te ai.

LEXO: Krahët robotikë kryejnë teste për të zbuluar COVID-19

“Unë u përpoqa ta bëja robotin të duket më njerëzor, në mënyrë që pacientët mos të frikësohen. Ka pasur një përgjigje pozitive nga pacientët. Ata panë robotin dhe nuk kishin frikë. Përkundrazi, kanë më shumë besim të ai sepse roboti është më i saktë se njerëzit,” tha ai.

Cira-03 i teston pacientët me Covid duke futur krahun në gojën e tyre. Roboti tani është në testim e sipër në një spital të kryeqytetit të Egjiptit, Kajro. Roboti gjithashtu po përdoret edhe për të matur temperaturën e kujtdo person që dyshohet se ka Covid-19.

REUTERS

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale