Disney përgjon lojërat e fëmijëve. Ja cilat janë ato...

Disney përgjon lojërat e fëmijëve. Ja cilat janë ato…


Padia pretendon se programi i reklamave bashkëngjitur lojërave të Disney në mënyrë të jashtëligjshme ruan të dhënat e përdoruesve dhe i përdor ato pa dijeninë e tyre.

Gjykata është shprehur se Disney ka thyer rregullat duke përdorur teknologjinë e reklamave që ekspozon informacione për fëmijët nën moshën 13 vjeç që i luajnë këto lojëra.

Ja cilat janë ato:

AvengersNet

Beauty and the Beast

Perfect Match

Cars Lightening League

Club Penguin Island

Color by Disney

Disney Color and Play

Disney Crossy Road

Disney Dream Treats

Disney Emoji Blitz

Disney Gif

Disney Jigsaw Puzzle!

Disney LOL

Disney Princess: Story Theater

Disney Store Become

Disney Story Central

Disney’s Magic Timer by Oral-B

Disney Princess: Charmed Adventures

Dodo Pop

Disney Build It Frozen

DuckTales: Remastered

Frozen Free Fall

Frozen Free Fall: Icy Shot

Good Dinosaur Storybook Deluxe

Inside Out Thought Bubbles

Maleficent Free Fall

Miles from Tomorrowland: Missions

Moana Island Life

Olaf’s Adventures

Palace Pets in Whisker Haven

Sofia the First Color and Play

Sofia the First Secret Library

Star Wars: Puzzle DroidsTM

Star WarsTM: Commander

Temple Run: Oz

Temple Run: Brave

The Lion Guard

Toy Story: Story Theater

Where’s My Water?

Where’s My Mickey?

Where’s My Water? 2

Where’s My Water? Lite/Where’s My Water? Free

Zootopia Crime Files: Hidden Object

Të dhënat e grumbulluara më pas shiten drejt kompanive për qëllime reklamash.

Disney akoma nuk ka reaguar ndaj padisë.

/Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0