Çfarë po ndodh në Britani ?


Për shkak të problemeve në Europë, çështja e Brexit duket se po kalon në heshtje, ndërsa efektet kanë nisur të ndihen. Sterlina po zhvlerësohet ndjeshëm dhe një gjë e tillë nuk ka sesi të mos ndikojë tek inflacioni, sikundër na mëson çdo manual i makroekonomisë.

Sot, rreth 31% e PBB-së së Britanisë së Madhe shkon për blerjen e mallrave dhe shërbimeve që importohen, që me sterlinën e dobët janë bërë akoma më të shtrenjta.

Sipas ekspertëve, e gjithë kjo mund të përkthehet në një rritje të ndjeshme të inflacionit, gjë e cila shumë shpejt do të rëndojë xhepat e konsumatorëve. Aktualisht, inflacioni është në nivelin 0.6%.

Me pak fjalë, pasojat e para do të ndihen nga qytetarët e thjeshtë, të cilët do të shpenzojnë më shumë për të blerë gjërat e tyre. Ata do të kenë më pak para në dispozicion për të kursyer, gjë që do të sjellë pasoja të rënda në ekonomi.

The Economist shpjegon se sa më shumë para të shpenzohen për të blerë mallra dhe shërbime importi, aq më pak para do të kursehen dhe do të invesohen në ekonominë lokale, kjo do ta fusë vendin në një rreth vizioz që nuk do të ketë fund.

Por, qytetari i thjeshtë do të duhet të përballet me pasoja edhe më të mëdha.
Pasiguria që po karakterizon muajt e fundit mund të shkaktojë dëme të tjera. Fakti që ende nuk dihen linjat strategjike të negociatorëve që do ta nxjerrin jashtë BE-së Britaninë, bën që të stepen investimet. Është më e udhës që të pritet që e ardhmja të qartësohet sesa të hidhet në treg kapital në këtë fazë.

Sipërmarrjet britanike do të hasin më shumë vështirësi dhe ndoshta do të gjenden përballë faktit për të rritur çmimet e konsumit. Përsëri, presione inflacioniste.

Nga ana tjetër, edhe çmimet e lëndëve të para në tregjet ndërkombëtare mund të shënojnë rritje dhe gjendja do të bëhet më e vështirë.

Banka e Anglisë ka përditësuar parashikimet për inflacionin për periudhën 2017-2018, që mendohet se mund të rritet në mbi 2%, por nuk përjashtohet që ky nivel të ndryshojë.

Burimi: monitor.al 

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale