Blerjet e tepruara dhe marketingu, si po përshtaten shumë përdor... - Business Magazine Albania

Blerjet e tepruara dhe marketingu, si po përshtaten shumë përdorues të rrjeteve sociale?

Shumë përdorues të rrjeteve sociale, si Cassandra Orakpo, po i japin fund zakoneve të tepruara të blerjeve, pasi duket se kjo ka shndërruar në një varësi të vërtetë. Me mbi 80 shishe parfumi të mbledhura dhe një numër të pafund artikujsh të papërdorur, Orakpo ka vendosur t’i japë fund blerjeve impulsive duke i hequr abonimet në mesazhe dhe reklamet e markave. Ajo ka folur për këtë angazhim publikisht në TikTok, ku e ndjekin mbi 2,500 persona që po e ndjekin gjithashtu trendin “Low Buy 2025”.

Lexo gjithashtu: “Asnjë kritikë për shefin nëse do vendin e punës”, Tesla pushoi nga puna menaxherin që kundërshtoi Elon Musk-un në rrjetet sociale

Tendenca po përhapet, duke u shndërruar në një reagim ndaj bombardimit të vazhdueshëm nga reklamat dhe marketingu. Shumë përdorues, duke përfshirë disa krijues të përmbajtjes si Lea Toshiye Roache dhe Devon Rule, po e përdorin këtë vit për të rishikuar shpenzimet e tyre dhe për të menaxhuar më mirë atë që kanë, duke shmangur fushatat e reklamuara që kërkojnë që të blejnë pa pushim.

Një pjesë e madhe e kësaj dukurie vjen si një shpërthim i zemërimit ndaj mënyrës sesi marketingu digjital manipulon sjelljen e konsumatorëve, duke përdorur influencues dhe reklama të personalizuara për të krijuar urgjencë dhe shtysë për blerje të pamenduara. Edhe pse disa biznese argumentojnë se marketingu i personalizuar është një zgjidhje e mirë për konsumatorët, për ata që po ndjekin “Low Buy” trendin, këto taktika duken si një lloj manipulimi.

Përballë këtij fenomeni, shumë individë kanë filluar të aplikojnë strategji të ndryshme për të mbrojtur buxhetin dhe mendjen e tyre nga ndikimet e jashtme, si dhe të shpërndajnë mesazhe mbështetjeje për ata që janë të ngarkuar nga reklamat dhe marketingu i pazbërthyer.

New York Times 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0