Bëni këtë gjë dhe gjthmonë do të jeni personi më i kërkuar në dhomë


BETTY LIU
Disa dekada më parë, kur një shoku im dhe unë ishin të rinj dhe ende jo të edukuar siç duhet se si të silleshim, ai tha: “Beti, ja përse djemtë dhe vajzat janë kaq ndryshe. Kur djemtë kanë një problem, ata duan të dëgjojnë zgjidhjet. Kur vajzat kanë një problem, gjithshka që ato duan është që të na bëjnë ti dëgjojmë herë pas here dhe ato nuk duan të dëgjojnë zgjidhjet.”

Ai e kishte edhe mirë, edhe keq. Ai e kishte gabim sa i takon presupozimeve të tij të përgjithshme për gjininë por ishte i saktë në një mënyrë shumë kritike: : Shumë nga njerëzit duan që ju ti dëgjoni ata.
Me kalimin e viteve, mësova se sa e rëndësishme është kjo aftësi në jetë. Ajo u bë jashtëzakonisht e rëndësishme në punën time në televizion. Të jesh një intervistuese e shkëlqyer nuk ka të bëjë thjesht me bërjen e pyetjeve brilante por edhe me të qënurit e aftë të pushosh dhe të dëgjosh përgjigjjen.

Më herët në karrierën time, isha nervoza lidhur me intervistat live se mos bëja gabimin e përqëndrimit vetëm tek pyetja tjetër dhe kështu përgjigjja e pyetjes së bërë do të më hynte nga njëri vesh dhe do të më dilte nga tjetri. Gjatë një përgjigjje të rënë kokës, e humba fare dhe harrova të bëja komentin që përgatiste terrenin për të shkuar tek pyetja e radhës dhe kjo mund të ketë bërë lajm. Kot që të thuhet, por kjo ishte hera e fundit që e bëra një gabim të tillë.

Por më e rëndësishme se sa të realizosh një intervistë të shkëlqyer televizive është të dish sa vijon: Të dëgjosh do tju ndihmojë pothuajse në çdo aspekt të jetës suaj. Do tju bëjë një drejtues më të mirë, një bisedues më të mirë, një burrë a grua më të mirë në familje, një ekzekutiv shitjes më të mirë dhe do tju bëjë në çast një person më të pëlqyer dhe më popullor në një party.
Jim Reynolds, CEO e LOOP Capital, një bankë me qendër në Çikago, e nxorri në pah një argument të tillë vite më parë. Kur Reynolds filloi të fliste në një program trajnimi në IBM, një nga gjërat më kryesore që ai mësoi ishte të sigurohej se klienti po dëgjohej.

“Shumë njerëz do tju thonë se çfarë duan ata,” thotë Reynolds. “Gjithshka që duhet të bëni është ti kushtoni vëmendje dhe ta dëgjoni. Dhe më pas, ti jepni atë që kërkon. Djemtë, që korrën shitje të mëdha, nuk ishin kurrë ata të veshur me kostume me shkëlqim dhe me buzëqeshje të madhe – por ata që mbyllën gojën dhe dëgjuan se kush arriti shitjet më të mëdha.”

1. Reflektoni fjalët e njerëzve: Tingëllon sikur shkon kundër intuitës sepse të përsëritësh fjalët e njerëzve duket sikur nuk po i kushtoni atyre vëmendje. Por nuk mund ta them se sa here e kam vënë re se si shkëlqejnë sytë e njerëzve kur ju i përsërisni fjalët e tyre. Për shembull, “Ky aplikacion do të revolucionojë mënyrën se si njerëzit porosisin pula vendi nga ferma.” Dhe ju thoni “Kjo do të revolucionojë mënyrën se si njerëzit do të porosisin pula vendi nga ferma? Por si?” Dhe personi ( i intervistuari) do të përgjigjet:”Po! Sa mirë që më pyetët për këtë…” Kështu ke bërë një mik aty për aty.

2. Bëni pyetje. Në sa bisedime keni qënë ku dikush ka thënë diçka pa kuptim fare dhe ju nuk i keni vënë rëndësi sepse është më shumë punë tja shpjegosh se sa ta lësh të vazhdojë të flasë. Por herën tjetër, ndaleni bisedën dhe bëni një pyetje rreth kësaj situate konfuze. Një gjest i tillë, jo vetëm se do të krijojë, një lidhje edhe më dinamike, por do ti tregojë personit se ju po e dëgjoni. Mundësitë janë që kur ju jeni me një person që flet pareshtur, ai ose ajo, do ta kuptojë që ju nuk po i kushtoni fare vëmendje.

3. Boll hodhët sytë rreth dhomës: Një nga gjërat që pëlqej kur bëj intervista të drejtëpërdrejta ose live është intensiteti i tyre. Dy njerëz shikojnë në sy njëri-tjetrin për 5 minuta ndërsa flasin, ndonjëherë edhe në një atmosferë plot tension. Problemi është se në jetën reale, asnjë nuk i flet njëri-tjetrit në këtë mënyrë. Shumë prej nesh janë gjysëm të përfshirë në biseda, duke menduar se çfarë do mideja e tyre, për planet e darkës apo për punën që na pret në zyrë. Në party, shumë prej nesh shikojme se kush është prapa kurrizit të bashkëfolësit për të qënë në dijeni se kë kemi rrotull. Të gjithë këtyre i them ‘Boll”. Ndaloni së shikuari se kush është rrotull në dhomë fizikisht ose ne mendjen tuaj. Kaloni 5 minuta duke ju dedikuar bisedës me një person duke e konsideruar atë sikur është i vetmi në dhomë.

Provoni këto tre teknika dhe shumë shpejt, do ta gjeni veten në epiqendrën  e mbrëmjes, pa pasur nevojë të jeni veshur për të rënë në sy.

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale