‘’Autobusët pa shoferë dalin nëpër rrugët e Helsinkit’’


Dy autobusët që ‘ecin’ vetë kanë qarkulluar nëpër rrugët e Helsinkit, Finlandë, përmes trafikut dhe banorëve të qytetit, në një nga provat e para të këtij lloji.

Mini-busi elektrik Easymile EZ-10, i aftë për të mbajtur 12 njerëz, do të lëviz në rrugët jugore të Helsinkit, distrikti Hernesaari, për një provë një-mujore, duke u përballur me trafikun për herë të parë.

‘Nuk ka më mirë se këto prova në trafik’ thotë Harri Santamal, lider i këtij projekti dhe menxher projektesh në Metropolia University of Applied Sciences (Universiteti i Shkencave të Aplikuara Metropolia).

Testimi i gjerë ndjek një pilot të suksesshëm në rrugët e mbyllyra, në lagjet e qytetit të Vantaa.

Finlanda është bërë një ‘vatër’ e zhvillimit dhe testimit të teknologjisë automatike sepse, ndryshenga vendet e tjera të botës, ligjet e Finlandës nuk e pengojnë udhëtimin e mjeteve pa shoferë. Kjo gjë ka bërë që të priten shumë shiritë të kuq nga shumë firma dhe grupe kërkimore që kërkojnë të provojnë automjetet në rrugët publike në SHBA dhe Europë.

Trafiku i qytetit do të provojë ‘skenarë të rinj’ udhëtimi për autobusët , duke qenë se këta të fundit duhet të mbajnë ritmin me kompjuterët dhe të tjerë automjetë, të cilët mund të mos jenë të parashikueshëm në lëvizjet e tyre. Autobusët kanë një shpejtësi prej 40km në orë por do të udhëtojnë me një shpejtësi mesatare prej 10 km në orë, duke u bërë kështu automjete të nagdalëta.

Autobusët automatikë shihen si një shtim i sistemit të transportit publik të Finlandës, lëvizja e banorëve në një sistem voluminoz transporti është më e kushtueshmë sesa të zëvendësosh të gjithë shoferët.

Helsinki ka dy vjet që është pjesë e plani 10-vjeçar; të zoterosh një makinë është e pakuptimtë në këtë sistem lëvizës me shumë kerkesa, por ky lloj plani është i vështirë. Shërbimi i autobusit të zgjuar komunitar, Kutsuplus, i cili integron një sistem të ngjashëm me Uber-in, u mbyll pas një viti si pasojë e shpenzimeve dhe numrit të vogël të pasagjerëve, sipas qytetit.

Mendohet që keto autobus të vegjël automatik mund ta kompesojnë zhgënjimin e banorëve të cilët nuk e përballuan dot për shkak të fondeve të pakta komunitare.

Provat e makinave që udhetojnë vet mendohet të shkojnë edhe në rrugët publike te UK(Mbretërisë së Bashkuar), duke përfshirë kamionë automatikë në M6 dhe Volvo SUVs pa shoferë në Londër.

/www.theguardian.com

Must watch
Business Mag Nr. #22 - Dhjetor 2019

Kemi ndjekur me vëmendje zhvillimet në ekonomi, e në veçanti ata që ne i quajmë gjeneratorët e kësaj ekonomie, sipërmarrësit privatë. Padyshim që sfidat janë të mëdha. Tregje të pa konsoliduara, konkurrencë e pandershme në shumë sektorë, pak mundësi për financim dhe investime në projekte të reja, Por ne kemi vërejtur gjithashtu një dinamikë e dëshirë të madhe për të ecur përpara.

Në Numrin 22 të Revistës së Businessmag, ju do të gjeni sipërmarrës të dhjetëvjeçarit të fundit, të cilët po shënojnë historinë e tyre të suksesit pa u ndier. Aktivë, energjikë, vizionarë dhe shumë të thjeshtë, ata mund të jenë një model shumë i mirë për t’u ndjekur. I tillë është Urani. Pasioni për perfeksionizëm e siguri nuk ia ul ritmin marramendës të ngritjes dhe zhvillimit të një biznesi. Ai sot ka ngritur një rrjet biznesesh të tija dhe administron edhe sipërmarrje të tjera.

Në brendësi të revistës do të gjeni edhe sipërmarrës të tjerë, nga Shqipëria dhe Kosova.

Ky numër u është dedikuar personazheve të suksesshshëm dhe zhvillimit të aftësive në shërbim të tregut. Ndaj i kemi dedkuar një paketë speciale artikujsh kapitalit njerëzor, rëndësisë së tij, sfidave dhe projekteve të vitit të arshshëm, të prezantuara në Shkollën Verore organizuar nga projekti zviceran “Aftësi për Punë”.

Mes personazheve ju sjellim Brizida Delvina, administratore e një hoteli në Tiranë, Ajo ka zhvilluar një karrierë ideale në fushën e hoteleri-turizmit. Edhe pse Brizida pëlqen të rrijë larg vëmendjes, ajo është një model frymëzues dhe një mentore e mundshme, tashmë edhe për ju që do …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale