Artistët tani po i kthejnë maskat në marka - Business Magazine Albania

Artistët tani po i kthejnë maskat në marka

Nuk u desh shumë kohë që njerëzit ta pranojnë se maskat tashmë janë pjesë e përditshmërisë tonë. Për këtë arsye të gjithë po mundohen të krijojnë maska të llojeve të ndryshme si një mënyrë për të bërë biznes. Në valle janë futur dhe artistët ndërkombëtarë, të cilët i kanë dizajnuar ato me printime të lezetshme, verore. Yje të tillë si Jennifer Aniston, Lady Gaga, Lizzo dhe më shumë, të gjitha kanë postuar foto të vetes me maska që jo vetëm që mbrojnë veten dhe të tjerët, por edhe përfaqësojnë stilin e tyre personal.

Tani ne po shohim një anë tjetër në këtë trend. Artistët janë duke prodhuar maska për ti shitur ndërsa promovojnë gjithashtu këngët e tyre. Dyqani “Chromatica” i Lady Gaga-s po shet një maskë rozë “Sour Candy” me dhëmbë mbi të. Katy Perry po shet një maskë me mbishkrimin “Smile” që është titulli i albumit të saj të ardhshëm. Nicki Minaj, Bad Bunny dhe BTS janë gjithashtu pjese e trendit.

Disa artistë, ndryshe nga pjesa tjetër, po i  përdorin shitjet e maskave të tyre për bamirësi. Ariana Grande dhe Justin Bieber kanë krijuar një maskë të frymëzuar nga kënga e tyre “Stuck With U” që doli gjatë izolimit dhe të gjitha të ardhurat nga ajo po i dhurohen Fondacionit të Fëmijëve. The Weeknd gjithashtu ka nxjerrë një maskë “XO” që i dedikohet studios së tij muzikore dhe 100% e të ardhurave shkon për bamirësi. Nëse instinkti juaj i parë është të bërtisni “Kapitalizëm!” mendoni pse shitja e maskave është një veprim i zgjuar. Së pari, në këtë kohë asgjë nuk po blihet më shumë sesa një maskë dhe nëse e doni një artist, të blesh maskën e tij/saj tregon dashurinë dhe këta artistë e dinë që njerëzit do i blejnë keto maska pikërisht për këtë arsye dhe në fund të fundit, këto maska mund të mbahen si një kujtim i periudhës që të gjithë po kalojmë.

SI

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0