Çfarë ndodh kur punëtorëve u jepet një orar fleksibël mes punës në zyrë dhe asaj në distancë? - Business Magazine Albania

Çfarë ndodh kur punëtorëve u jepet një orar fleksibël mes punës në zyrë dhe asaj në distancë?

Hartimi i orarit tuaj ideal dhe negociimi për këtë me shefin tuaj nuk ka qenë kurrë më i lehtë. Pandemia e Covid-19 ka rigjallëruar politikat e korporatave, në mënyrë të tillë që shumica e kompanive të mëdha tani u ofrojnë punonjësve fleksibilitetin për të punuar si nga zyra ashtu edhe nga shtëpia.

Por ndërsa punonjësit dëshirojnë kohën e përballjes dhe i japin përparësi produktivitetit, ata gjithashtu anojnë drejt opsioneve më të lira sesa oraret hibride disi të strukturuara që ofrohen. Preferencat ndryshojnë: shokët ekstrovertë të skuadrës, udhëtimet e çuditshme dhe detyrat e kujdesit për fëmijët mund t’i kthejnë lehtësisht oraret hibride drejt shtëpisë ose zyrës. Njerëzit kanë ritme pune, megjithatë, dhe modelet e tufës janë të dukshme – dhe çuditërisht të qëndrueshme. Ja çfarë gjetëm pasi u konsultuam me dhjetëra punëtorë:

Dy ditë në detyrë. Kur u jepet një zgjedhje, shumica e punonjësve të zyrës preferojnë dy ditë në javë në zyrë. Disa preferojnë t’i kenë ato ditë të njëpasnjëshme, por shumica i ndajnë ditët.

Punonjësit që pëlqejnë tre ditë në javë janë kryesisht menaxherë, punonjës që përballen me klientët dhe ata me punë shumë të rënda për njerëzit. “Unë gjithmonë përpiqem të shkoj të hënën, të martën dhe të mërkurën,” thotë Bartek Boniecki, kreu i burimeve njerëzore në kompaninë e fotografisë biometrike Passport Photo Online. “Më jep më shumë forcë për të filluar javën në këtë mënyrë dhe unë futem në mendësi pune më shpejt.”

Ditët në zyrë ndryshojnë. Punonjësit thonë se ditët e punës në zyrë duhet t’i zgjedhin në bazë të nevojave të organizatës. Jenna Carson, partnere në faqen e internetit të financave personale Money Lucid, zgjedh të shkojë në punë të hënën dhe të premten, kur thotë se industria e saj është më e ngarkuar. “Kjo është në dobi të kompanisë.”

Richard Ford, bashkëthemelues i firmës së taksave të korporatave Hart Açounting Services në Ontario, kërkon që stafi të paraqitet dy herë në javë. “Kohët e fundit, kam vënë re një zhvendosje drejt të enjtes duke u bërë popullore,” thotë Ford, gjë që ai mendon se ndihmon ekipin e tij të finalizojë personalisht detyrat e asaj jave. Shumë takime të klientëve gjithashtu priren të planifikohen të martën, të mërkurën dhe të enjten, gjë që tërheq punëtorët që përballen me klientin.

Sharon van Donkelaar, shefi i marketingut i Expandi – një këshilltare e LinkedIn – e ndërtoi orarin e saj rreth kurseve të edukimit profesional në internet. “Unë personalisht e dua orarin tim,” thotë ajo. “E vlerësoj kohën që gjej për t’u fokusuar në klasat dhe detyrat e mia. Nuk do të isha në gjendje nëse do të punoja me orar të rregullt.”

Kanë ardhur të hënat produktive. Nëse keni menduar se njerëzit po pushojnë në shtëpi, mendoni përsëri: Punëtorët zgjedhin vendin ku të hënat e tyre do të jenë më produktive. Kjo do të thotë që njerëzit e bazuar në projekte pëlqejnë të kryejnë punën nga shtëpia. Firma e marketingut dixhital Structured Agency kërkon që punonjësit të paraqiten në një takim të stafit të mërkurën në orën 14:00. dhe përndryshe është fleksibël. Zyra është e qetë të hënën. “Politika jonë e dyerve të hapura na ka treguar se punonjësit përkulen të hënave për të filluar me objektivat e tyre javore,” thotë drejtori menaxhues Nick Shackelford. Punonjësit me punë sociale ose të bazuara në ekip priren të vijnë në zyrë të hënën.

Të premtet në shtëpi janë të njohura. Nëse pandemia ka sjellë një zakon përfundimtar javor, ai fillon të Premten herët në shtëpi – dhe përfundon herët, për t’u zhveshur për fundjavën në fillim të pasdites. Por kjo nuk është e mundur për njerëzit në kompanitë që janë të zënë të premteve. “Shefi im kërkon që unë të punoj të hënën dhe të premten në zyrë, sepse ato janë dy ditët më të ngarkuara të javës,” thotë Thomas Haëkins, menaxher i përmbajtjes në Electrician Apprentice HQ.

Popullariteti i të Premteve në shtëpi ka krijuar një nëngrup punëtorësh që shijojnë qetësinë e zyrave kryesisht të zbrazëta. “Të premtet janë zakonisht dita më e vështirë për t’u motivuar, kështu që një ndryshim i ri i peizazhit më jep energji dhe më bën edhe më të emocionuar të kthehem në shtëpi,” thotë Carson, i cili punon “herët deri vonë”.

Ditët e zyrës janë më të gjata. Trazirat pandemike nuk e kanë tronditur konceptin 9-me-5. Edhe punonjësit që vijnë vetëm për një takim në mëngjes priren të qëndrojnë gjatë gjithë ditës, megjithëse kryesisht rrëshqasin jashtë pas shtatë ose më shumë orësh, në vend të tetë ose nëntë. Përtej atyre ditëve brenda shtëpisë, disa orë pune po bëhen gjithnjë e më jo tradicionale. “Disa nga stafi ynë punojnë nga ora 8 e mëngjesit deri në 4 pasdite, disa punojnë mëngjes dhe mbrëmje,” thotë Devon Fata, drejtor ekzekutiv i kompanisë së dizajnit të faqes në internet Pixoul, e cila kërkon që punonjësit të paraqiten në zyrë për dy takime javore. “Unë kam një punonjës që punon ekskluzivisht gjatë natës, me përjashtim të atyre takimeve.”

Bloomberg 

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0