AI që kursen miliarda dhe ndihmon pacientët me refuzimet e sigurimeve - Business Magazine Albania

AI që kursen miliarda dhe ndihmon pacientët me refuzimet e sigurimeve

AI që kursen miliarda dhe ndihmon pacientët me refuzimet e sigurimeve

Kompania e pagesave shëndetësore Waystar prezantoi një mjet të ri të bazuar në inteligjencën artificiale gjenerative për të ndihmuar spitalet të përballen me një nga detyrat e tyre më të kushtueshme dhe të lodhshme: trajtimin e refuzimeve të sigurimeve shëndetësore. Sipas një raporti të muajit mars nga organizata Premier, spitalet dhe sistemet shëndetësore shpenzojnë rreth 20 miliardë dollarë në vit për të apeluar pretendimet e refuzuara.

“Ne mendojmë se, nëse mund të zhvillojmë një softuer që përmirëson jetën e njerëzve në momente stresuese kur ata marrin kujdes shëndetësor, atëherë po bëjmë diçka të mirë,” tha për CNBC CEO i Waystar, Matt Hawkins.

AltitudeCreate – Zgjidhja e re e AI-së nga Waystar

Mjeti i ri i quajtur AltitudeCreate përdor inteligjencën artificiale gjenerative për të hartuar automatikisht letrat e apelimit. Sipas kompanisë, kjo veçori mund të ndihmojë ofruesit të reduktojnë kostot dhe të shmangin procesin e lodhshëm të analizimit të kontratave komplekse dhe të dhënave për të përgatitur këto letra manualisht. Hawkins udhëhoqi Waystar në ofertën e saj fillestare publike në qershor, ku kompania mblodhi rreth 1 miliard dollarë. Në vitin 2023, kompania trajtoi më shumë se 1.2 trilion dollarë në vëllim bruto të pretendimeve, duke përfshirë rreth 50% të pacientëve në SHBA.

Refuzimet e pretendimeve kanë qenë një temë e nxehtë diskutimi pas vrasjes tragjike të CEO-së së UnitedHealthcare, Brian Thompson, në dhjetor. Amerikanët përdorën gjerësisht mediat sociale për të ndarë frustrimet dhe përvojat e tyre negative me industrinë e sigurimeve. Në SHBA, procesi i faturimit për shërbimet shëndetësore është i ndërlikuar. Ofruesit, si spitalet ose qendrat e kujdesit ambulator, dërgojnë një faturë të quajtur pretendim tek kompania e sigurimeve, e cila vendos nëse pretendimi përmbush kriteret për rimbursim. Nëse pretendimi refuzohet, pacientët shpesh janë të detyruar të mbulojnë kostot nga xhepi i tyre. Sipas Waystar, mbi 450 milionë pretendime refuzohen çdo vit, dhe normat e refuzimeve janë në rritje. Megjithëse ofruesit mund të apelojnë refuzimet përmes letrave të apelimit, ky është një proces i kushtueshëm dhe që kërkon shumë kohë, pa garanci për një rezultat të ndryshëm.

Lexo edhe:TikTok drejt blerjes nga Elon Musk?!

Partneriteti me Google Cloud dhe zhvillimi i AltitudeAI

Hawkins tha se, megjithëse refuzimet e pretendimeve janë diskutuar shumë kohët e fundit, AltitudeCreate ka qenë në zhvillim për 6-8 muaj. Në maj, Waystar shpalli një partneritet të fokusuar në AI me Google Cloud, ku automatizimi i refuzimeve ishte një nga 12 rastet e përdorimit që kompanitë planifikuan të eksploronin. AltitudeCreate është pjesë e një suite më të gjerë teknologjish të AI të quajtur AltitudeAI, që Waystar e prezantoi gjithashtu këtë javë. AltitudeCreate u bë i disponueshëm për organizatat që përdorin softuerin ekzistues të Waystar për menaxhimin e refuzimeve dhe apelimeve, pa kosto shtesë. Kompania planifikon ta ofrojë këtë veçori më gjerësisht në të ardhmen. “Në një kohë kur organizatat shëndetësore janë të mbingarkuara dhe nuk kanë staf të mjaftueshëm për të ndjekur pretendimet e refuzuara, ne po sjellim një zgjidhje teknologjike që automatizon këtë përvojë,” tha Hawkins. Ky inovacion pritet të kursejë miliarda dollarë për spitalet dhe të ndihmojë pacientët të marrin kujdesin që meritojnë, duke reduktuar stresin dhe kostot për të dyja palët.

CNBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0