Një marrëveshje e faturuar si blerja më e madhe e tregtisë elektronike deri tani. Cohen qëndroi si CEO deri në mars të vitit të kaluar – kur ai thotë se u bë e qartë se puna e tij në kompani kishte mbaruar.
Ai e kishte rritur kompaninë e tij Chewy nga $0 në më shumë se 2.1 miliardë dollarë në shitje dhe e shndërroi atë në një markë të mirënjohur midis simpatizantëve të kafshëve. Në vitin 2018, viti kur ai u largua, Chewy rezervoi 3.5 miliardë dollarë të ardhura, sipas regjistrimeve rregullatore.
Por jo vetëm kaq: PetSmart – pronari i ri i Chewy – e bëri kompaninë publike me një vlerësim prej 8.7 miliardë dollarë të ardhura. Aksionet u rritën me 63 për qind në çmimin e hapjes, duke rritur kapakun e tregut të Chewy në më shumë se 14 miliardë dollarë. Ashtu si shumë IPO të tjera njëvjeçare këtë vit, Chewy është ende jopërfitimprurëse. Ajo gjithashtu ka një strukturë të dyfishtë të aksioneve që siguron se PetSmart do të mbajë rreth 99 përqind të të drejtave të votave pas IPO-së së saj.
Në një intervistë për Inc ai foli për atë që kontribuoi në suksesin e Chewy-së.
Keq për para
“Unë nuk mund ta financoja biznesin në vitet e para”, thotë Cohen, duke vënë në dukje se e refuzuan më shumë se 100 investitorë. “Dhe ata kishin të drejtë, po konkurronim kokë më kokë me Amazon, dhe shitja e qeseve prej 30 kile ushqimesh për kafshët dhe transportimi i tyre në të gjithë vendin nuk është biznesi më atraktiv i mundshëm”, shton ai.
Gjithashtu Cohenin nuk e ndihmoi as vendi ku ai vendosi ta ndërtonte kompaninë, në Dania Beach, Florida – i cili nuk është një ndër vendet që njihet për mbështetjen e startupeve të teknologjisë. Mungesa e VC-ve nuk e ndaloi atë në zhvillimin e kompanisë, por e detyroi të disiplinohej.
Cohen thotë se ai u përqëndrua në furnizimin e biznesit me para për të nxitur rritjen dhe për të mbajtur shpenzimet në kontroll. Qëllimi nuk ishte që të detyroheshin të shisnin kompaninë ose të bëheshin publikë vetëm për t’u mbajtur gjallë. “Kjo alternativë mund të ketë qenë fitimprurëse shumë kohë më parë, shumë vite më parë, por nëse do të vepronim kështu, përfundimisht do të ishte një biznes shumë më i vogël,” shton ai.
Bashkëthemeluesi pretendon se ajo që e bëri Chewy të shkëlqyeshme kishte të bëjë shumë pak me produktin apo kategorinë – ishte ekzekutimi. “Ishte vetëm ekipi dhe fokusi – obsesioni – për të kënaqur konsumatorët. Ne mund të bëheshim të suksesshëm me çfarëdo lloj produkti.”
Eventualisht, investitorët filluan të bëhen të gjallë. Chewy vazhdoi të ngrejë kapital. Në fund të vitit 2013, Chewy ngriti një seri A prej 15 milionë dollarësh, sipas Crunchbase. Deri në kohën e blerjes së saj, kompania kishte mbledhur rreth 451 milionë dollarë.
Ndërtimi i një Biznesi të Fiksuar me Konsumatorin
Cohen e krediton ekipin e tij si asetin më të rëndësishëm – ata të cilët ndihmuan në transformimin e idesë në një kompani të plotë. Ai thotë se ata bënë “sakrificën më të madhe” gjatë ditëve të hershme, intensive të Chewy dhe fakti që askush nuk kishte ego të madhe, e ndihmoi shumë kompaninë. Herët, Cohen kuptoi se e vetmja mënyrë për të konkurruar ndaj gjigandëve si Amazon ishte që klientët e Chewy-t ti trajtonin si yje. Pra, kompania ka adoptuar praktika të ndryshme të shërbimit për t’u treguar klientëve se sa të vlefshëm janë ata për biznesin e tyre. Për shembull, Chewy u dërgon klientëve kartolina të shkruara me dorë në ditët e festave, skica të kafshëve të tyre dhe lule kur kafshët ngordhin. Një linjë shërbimi 24-orëshe ndaj klientit premton t’i përgjigjet çdo telefonate brenda gjashtë sekondave. Dhe, po, klienti ka gjithmonë të drejtë.
“Dua t’i bëj konsumatorët të lumtur”, thotë Cohen. “Kur njerëzit blejnë në Chewy ata me të vërtetë e kuptojnë se ne kujdesemi për ta, na interesojnë kafshët e tyre dhe pastaj ata duan t’u tregojnë miqve dhe familjes për mikpritjen tonë”.
Është një model i thjeshtë që mund të përsëritet në çdo industri, thotë ai. “Nuk di shumë biznese që përfunduan duke mos qenë të suksesshme kur ata bënë një punë vërtetë të mirë për të kënaqur klientët e tyre”.
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.