Kjo është arsyeja pse shumica e logove të dyqaneve fast food janë të verdhë

Kjo është arsyeja pse shumica e logove të dyqaneve fast food janë të verdhë


Është e gjitha psikologjike.

A e keni pyetur ndonjëherë veten pse shumica e rrjeteve fast food, kanë të njëjtën ngjyrë të verdhë në logon e tyre? Ndoshta dhe jo, por kjo nuk është thjesht rastësi.

Për të blerë ose jo diçka të re njerëzit vendosin brenda 90 sekondave, dhe një përqindje e lartë e jona (rreth 62 dhe 90%) i marrin këto vendime bazuar te ngjyra.

Përse e verdhë? Sepse kjo ngjyrë lidhet me ndjesinë e ngrohtësisë dhe komfortit, nxit ndjenjën e lumturisë që marrim kur shohim ushqimin e porositur që vjen drejt tavolinës sonë.

“Marketingu i bërë mirë i lidh njerëzit emocionalisht me produktin, duke krijuar histori, duke prekur shpresat, ëndërrat dhe pasiguritë e tyre,” thotë një këshillues marketingu pranë Akademisë së Biznesit.

Ngjyra luan një rol kryesor, në mënyrën se si subkoshienca jonë i percepton ato. Nëse na pëlqen apo jo, ngjyrat kanë domethënie dhe ne marrim vendime të menjëhershme bazuar tek to.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0