Zgjedhjet, rrjetet sociale influencojne voten - Business Magazine Albania

Zgjedhjet, rrjetet sociale influencojne voten

~2 minuta lexim


Synimet e votimeve te shprehura nga miqte permes rrjeteve sociale mund te rrisin ndjeshem numrin e votuesve ne zgjedhje. Madje, nje mesazh i vetem i publikuar ne Facebook ne diten e zgjedhjeve per Kongresin e SHBA-ve ne vitin 2010 ishte ne gjendje te sillte rreth cerek milion njerez ne kabinen elektorale.

Jane rezultate te nje studimi te ri te kryer nga departamenti i shkencave sociale ne Universitetin e Kalifornise. Eksperimenti provon se presioni i miqve ndihmon ne vendimin per vote dhe se rrjeti social mund te kete nje ndikim te rendesishem ne sjelljen e njerezve ne boten reale.

“Pjesemarrja eshte teper e rendesishme per procesin demokratik, pa votues, nuk ka demokraci”,- tha autori i pare i studimit, profesori i shkencave politike James Fowler.

“Studimi yne tregon se influenca sociale mund te jete menyra me e mire per te rritur kete shifer. Fakt tjeter shume i rendesishem eshte dhe se ajo cfare ndodh online ka shume rendesi per boten reale”.

Sipas byrose se regjistrimeve ne SHBA, pjesemarrja ne zgjedhjet presidenciale te vitit 2008 ishte rreth 53% e trupit elektoral, ndersa per zgjedhjet e Kongresit te 2010-es, per te cilat eshte kryer edhe ky studim, pjesemarrja e votuesve ishte gati 37%.

Nje problem eshte vetem rasti i abstenimit, pra perdorimi i teknologjive dixhitale mund te ishte nje zgjidhje? Ne studim, me shume se 60 milion perdoruesve te Facebook me 2 nentor te 2010-es iu eshte treguar nje mesazh social ne njoftimet e tyre.

Mesazhi ishte i tille qe ftonte per te votuar por pa dhene emrin e nje kandidati te vecante. Mesazhi te informonte se ‘sot eshte dita e votimeve’, me nje pulsant pastaj mund te klikoje nese kishe votuar, tregonte nje harte me kabina elektorale, sa veta kishin votuar dhe sa nga miqte kishin votuar.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0