Modele reale dhe AI, Zara shpejton prodhimin e imazheve të modës - Business Magazine Albania

Modele reale dhe AI, Zara shpejton prodhimin e imazheve të modës

Dëgjo këtë artikull
AI Generated
0:00 / 0:00

Zara është bërë një nga kompanitë e fundit të fast-fashion që përdor inteligjencën artificiale për të krijuar imazhe të modeleve reale me veshje të ndryshme, duke shpejtuar procesin e prodhimit dhe duke pasqyruar një ndryshim të mundshëm të madh në fotografinë e modës.

Eksperimentimi i Zarës me AI vjen pas konkurrentit suedez H&M, i cili më parë këtë vit krijoi klone AI të modeleve për përdorim në marketing. Edhe shitësi online europian Zalando përdor AI për të gjeneruar imazhe më shpejt.

Një zëdhënës i pronarit të Zarës, Inditex, deklaroi: “Ne përdorim inteligjencën artificiale vetëm për të plotësuar proceset ekzistuese. Punojmë në bashkëpunim me modelet tona të vlefshme duke rënë dakord për çdo aspekt në mënyrë të përbashkët dhe i kompensojmë sipas praktikave më të mira të industrisë.”

Sipas raportimit të parë nga gazeta londineze CityAM, një model anonim tha se Zara kërkoi miratimin për të modifikuar imazhet e tyre me AI për të shfaqur produkte të ndryshme dhe se ata u paguan po aq sa për një xhirim tjetër të zakonshëm.

Lexo edhe: TikTok nënshkruan marrëveshje për krijimin e një sipërmarrjeje të re të përbashkët në SHBA

Inditex, H&M dhe Zalando theksojnë se AI nuk zëvendëson ekipet kreative, por i bën ato më efikase, duke minimizuar rreziqet për fotografët dhe ekipet e prodhimit në xhirimet e modës.

Marta Ortega, kryetare e Inditex dhe vajza e themeluesit Amancio Ortega, ka shprehur pasionin e saj për fotografinë e modës. Që nga 2021, galeria e saj MOP Foundation në A Coruña ka mikpritur ekspozita të fotografëve të mëdhenj, duke përfshirë Annie Leibovitz, Steven Meisel dhe Helmut Newton.

Isabelle Doran, CEO e Association of Photographers në Londër, paralajmëron se përdorimi i AI mund të zvogëlojë rastet e punësimit për fotografët, modelet dhe ekipet e prodhimit, duke ndikuar një ekosistem të tërë profesionistësh të vendosur dhe atyre në fillim të karrierës në industrinë e modës.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

✨ Thënia e ditës
“Nëse me të vërtetë do të bësh diçka do ta gjesh mënyrën. Nëse jo do të gjesh justifikimin.”
— Jim Rohn
Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0