Ja se cila është ngjarja më e klikuar me një rekord shikueshmërie televizive! - Business Magazine Albania

Ja se cila është ngjarja më e klikuar me një rekord shikueshmërie televizive!

Super Bowl-i i këtij viti u pa nga mesatarisht 123.4 milionë njerëz në SHBA, duke e bërë atë transmetimin më të ndjekur që nga zbritja në Hënë në vitin 1969.

Vlerësimet paraprake televizive amerikane e vendosin lojën e së dielës menjëherë pas uljes historike të Apollo 11, e cila u pa nga rreth 125 deri në 150 milionë njerëz.

Kansas City Chiefs mundi San Francisco 49ers 25-22 në kohën shtesë. Pjesëmarrja e shumëpritur e Taylor Swift për të parë të dashurin Travis Kelce mund t’i ketë rritur shifrat.

Kishte shumë spekulime në prag të ndeshjes nëse Swift do të kthehej nga Japonia, ku ajo kishte performuar në turne.

lexo: Kodi sekret “14643” në WhatsApp, çfarë kuptimi fshihet pas mesazhit të koduar?

Sipas Variety, ka disa debate se sa ajo ndikoi në numrin e audiencës, por instituti kërkimor doli në përfundimin nga një sondazh blic se 20% e shikuesve të Super Bowl ishin duke mbështetur Chiefs për shkak të marrëdhënies së këngëtares me Kelcen.

Kamerat sigurisht që po shijonin faktorin Swift, duke përfshirë pamjet e yllit duke hyrë në arenë, duke u shoqëruar me aktoren Blake Lively dhe reperin Ice Spice dhe duke puthur Kelcen pas ndeshjes teksa festonin fitoren.

Sipas analistëve të medias Nielsen, një rekord prej 202.4 milionë njerëz ndoqën të paktën një pjesë të lojës.

Ndeshja Super Bowl e vitit të kaluar mes Chiefs dhe Philadelphia Eagles u ndoq nga 115.1 milionë shikues.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0