Evropa do të zhvillojë një kapsulë komerciale hapësinore - Business Magazine Albania

Evropa do të zhvillojë një kapsulë komerciale hapësinore

Evropa do të zhvillojë një kapsulë komerciale hapësinore

Një kapsulë robotike për të transportuar mallra drejt dhe nga Stacioni Ndërkombëtar i Hapësirës do të zhvillohet në një konkurs të drejtuar nga Agjencia Evropiane e Hapësirës. Parashikohet që automjeti të bëjë udhëtimin e tij të parë në vitin 2028. Nisma shënon një ndryshim të madh në mënyrën se si Esa( European Space Agency) ka drejtuar tradicionalisht projektet e saj.

Fituesi i konkursit do të marrë disa fonde dhe mbështetje teknike nga agjencia, por ajo duhet të operojë kapsulën mbi baza komerciale. Ajo do të duhet të financojë pjesërisht zhvillimin dhe më pas t’i “shesë” “shërbimin” e rifurnizimit Esa-s. Nëse përpjekja është e suksesshme, kompania që qëndron pas kapsulës së re mund t’i kërkohet ta përmirësojë atë në mënyrë që të mund të transportojë edhe astronautët Esa në orbitë, përsëri në bazë të një shërbimi të kontraktuar komercialisht.

“Ne do ta konceptojmë kapsulën në një mënyrë që të mos jetë një rrugë pa krye, që do të thotë se ajo është e hapur dhe mund të zhvillohet në të ardhmen në një automjet të ekuipazhit, nëse shtetet anëtare vendosin ta bëjnë këtë,” tha drejtori i përgjithshëm i Esa-s, Josef Aschbacher. “Përfundimisht, ai mund të evoluojë gjithashtu për të shkuar në destinacione të tjera, ndoshta në Hënë,” u tha ai gazetarëve.

Një ekip tigrash po krijohej brenda agjencisë me një buxhet fillestar prej 75 milion € (65 milion £) për të nisur konkursin, shtoi DG. Ideja u mbështet me entuziazëm nga vendet anëtare të ESA-s në një samit në Sevilje, Spanjë, të hënën. Modeli konkurrues i prokurimit është ai që ka funksionuar jashtëzakonisht mirë për agjencinë amerikane të hapësirës.

NASA zotëronte dhe operonte të gjitha automjetet e saj hapësinore. Por kur anijet e famshme hapësinore u tërhoqën, ajo zgjodhi në vend të saj të fillonte mbjelljen e ofruesve të rinj, duke u ofruar atyre kontrata me çmim fiks dhe duke inkurajuar përparimin me pagesat historike.

Lexo edhe:Si ta motivoni veten ditën e hënë për më shumë produktivitet

Kështu u shfaq kompania SpaceX e sipërmarrësit Elon Musk. Firma e tij kaliforniane që atëherë është bërë furnizuesi dominues i NASA-s i shërbimeve të transportit hapësinor. Agjencia amerikane blen vende në kapsulat e SpaceX për të çuar astronautët e saj në dhe nga ISS dhe kontrakton raketa SpaceX për të dërguar misione shkencore shumë përtej Tokës.

Konkursi Esa do të përpiqet të kopjojë këtë model i cili, në arenën e transportit, i ka dhënë Nasa-s akses në teknologji hapësinore më të shpejta, më inovative dhe me kosto më të ulët. Anna Christmann, një politikane që drejton politikën e hapësirës ajrore në qeverinë gjermane dhe kryetare e samitit të Seviljes, tha se Esa po kalonte një ndryshim paradigme. “Duhen para publike për të nisur këto lloj konkursesh, por më pas kjo tërheq investitorët që të vendosin para përmes kompanive private”, komentoi ajo. “Kur krahasojmë buxhetet e hapësirës, Evropa nuk është aq e ndryshme nga të tjerat në anën publike. Ndryshimi më i madh është në anën private të investimeve, dhe kjo është ajo që ne duam të ndryshojmë.”

Pretendentët e mundshëm të kapsulës tashmë ekzistojnë në Evropë. Ndërmarrjet fillestare si The Exploration Company dhe Rocket Factory Augsburg kanë koncepte në të cilat mund të dëshirojnë të hyjnë. Mbretëria e Bashkuar, një nga katër vendet e mëdha në Esa, do të prezantojë një kuadër të ri rregullator në fillim të vitit të ardhshëm që synon të promovojë sjelljen e mirë dhe të nxisë një treg për shërbime që heqin mbeturinat nga orbita.

“Ne duam të shpërblejmë operatorët në përputhje. Nëse po ktheni atë që keni vendosur, nëse jeni duke bërë shërbime gjatë fluturimit dhe nuk po kontribuoni në mbeturinat hapësinore – ne do t’ju japim licencim më të shpejtë, sigurim më të mirë dhe qasje më të shpejtë në financa”  tha ministri i shkencës në Mbretërinë e Bashkuar, George Freeman.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0