Shkruar nga Alex Konrad
Startup-i dhjetëvjeçar australian, i udhëhequr nga Melanie Perkins tha se të ardhurat vjetore kishin arritur në 1.6 miliardë dollarë.
Jo shumë kohë pasi CEO Melanie Perkins lançoi Canva-n, investitorët thanë se i shmang një treg total të adresueshëm nga platformat fillestare të softuerit të projektimit.
“Unë mendoja se me kalimin e kohës, të gjithë do të krijonin një formë të përmbajtjes vizuale dhe ata do të përdorin Canva,” tha Perkins për Forbes. “Dhe pyetja është ‘sa shumë mund të arrijmë?’
Dhjetë vjet më vonë, jo të gjithë në botë po përdorin Canva – por përdoruesit rriten me shpejtësi. Më shumë se 125 milionë njerëz përdorin tani mjetet e softuerit të dizajnit të Canva çdo muaj, me 35 milionë më shumë se në gjashtë muajt e fundit. Në atë kohë, Canva lançoi një rishikim të produktit për të ndihmuar në evoluimin e tij nga një mjet softuerësh për dizajnerët grafikë në një grup mjetesh me gamë më të gjerë, miqësore për ekipin, duke përfshirë dokumente bashkëpunuese, tabela të bardha virtuale dhe krijimin e faqeve të internetit. Tani, kompania po shpall një sërë produktesh shtesë për markat e biznesit dhe temën e ditës, inteligjencën artificiale.
Lexo: Fshesa elektrike që përgjon bisedat familjare
Në një event në Sydney, Canva po transmetonte drejtpërdrejt për një milion shikues kur, kompania njoftoi një sërë veçorish të AI nën emrin ‘Magic’, duke përfshirë Magic Design, i cili u lejon njerëzve të krijojnë modele të personalizuara dizajni nga një imazh ose stil. Magic Presentation, i cili mund të krijojë prezantime “slideshoë” nga një kërkesë, dhe Magic Ërite, një mjet për të drejtat e autorit. Përdoruesit e Canva mund të përdorin gjithashtu softuerin e tij AI, për të identifikuar vendet në imazhe, për të shtuar ose hequr elementë me disa klikime, si dhe për përkthim në gjuhë të tjera.
Në anën e markës, mjetet e reja të Canva e bëjnë më të lehtë për kompanitë të vendosin ngjyrat, shkronjat dhe kontrollet e tjera të preferuara; ata gjithashtu e bëjnë të lehtë përditësimin e një logoje përgjatë modeleve të ndryshme të një ekipi me një klik, dhe gjithashtu mund të paralajmërojnë krijuesit kur puna e tyre nuk përputhet siç duhet me një model ose udhëzues marke. Së bashku me përmirësimet e tjera si: aftësia për të shtuar gradientë, shtresa dhe imazhe në tekstin alternativ, kompania vazhdon nxitjen drejt ekipeve dhe ndërmarrjeve. Perkins tha se aftësitë e bashkëpunimit në kohë reale kanë luajtur një faktor kryesor në rritje; kompania tha se gjashtë milionë ekipe aktualisht përdorin Canva, duke përfshirë American Airlines, Marriott, Salesforce dhe Zoom.
Njoftimet e saj të AI, vijnë pasi Canva duhejh t’i përgjigjej bumit të fundit të produkteve të AI të nxitur nga popullariteti i produkteve si ChatGPT dhe Stable Diffusion. Canva ka punuar gjerësisht në mjetet e AI që nga viti 2019, tha Perkins, kur filloi të punojë me startupin austriak Kaleido AI, për heqjen e sfondit me tërheqje nga videot dhe imazhet.Për të ndërtuar mjetet Magic, ekipi i brendshëm i inteligjencës artificiale të Canva-s punoi me modele themelore nga OpenAI dhe Stable Diffusion dhe gjithashtu trajnoi të vetat, tha Perkins.
I pyetur se çfarë do të thotë rritja e automatizimit dhe mjeteve të AI të Canva për dizajnerët grafikë dhe profesionistë të tjerë krijues që përdorin softuerin e tij, Perkins ishte optimist se mjete të tilla do t’i lejojnë ata të shpenzojnë më pak kohë në detyra të zakonshme, të përsëritura, të tilla si shkëmbimi i logove. “Unë mendoj se markat do të fillojnë të kërkojnë gjëra të ndryshme nga agjencitë , dhe gjëra të ndryshme nga një dizajner grafik,” tha ajo.
Një dekadë më shumë në ndërtimin e Canva, Perkins pretendoi se ritmi i inovacionit në kompani po rritet më shpejt, jo më ngadalë, pavarësisht shkallës së tij dhe pritshmërive të një baze globale përdoruesish. “Kemi kaluar 10 vitet e para duke ndërtuar platformën dhe tani jemi vërtet të ngazëllyer për të kaluar 10 vitet e ardhshme duke ndërtuar magjinë,” tha ajo. Sa i përket konkurrencës: “Mendoj se është vërtet e rëndësishme të fokusohemi në origjinalitetin tonë dhe të fokusohemi në kënaqësinë e komunitetit tonë. Nëse e bëjmë këtë, do të jemi mirë.”
Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.
Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.