Si Shein i Kinës u bë më i vlefshëm se H&M dhe Zara së bashku  - Business Magazine Albania

Si Shein i Kinës u bë më i vlefshëm se H&M dhe Zara së bashku 

shein kompania kineze

Kompania kineze e tregtisë online Shein zuri vendin e parë si aplikacioni më i shkarkuar në Shtetet e Bashkuara në maj, sipas një raporti nga firma e inteligjencës Marketplace Pulse. Gjiganti i modës ia kaloi TikTok-ut dhe Instagram-it në dyqanin e aplikacioneve Apple dhe ishte shumë më përpara se Amazon. 

Që nga viti 2015, Shein është bërë një lider në industrinë e saj, duke nisur një epokë të re të ekspertëve të modës të quajtur “shitje me pakicë në kohë reale”. 

“Ajo që Shein ka bërë është se ka vendosur një normë të re, e cila është në kohë reale,” tha për CNBC Allison Malmsten nga Daxue Consulting në një intervistë. 

“Është shumë i shpejtë, dhe produktet përditësohen shumë më shpesh dhe me një volum më të lartë se çdo markë tjetër e modës së shpejtë.” 

Por emri i saj është dëmtuar gjithashtu nga pretendimet për shkeljen e markave tregtare dhe pyetjet në lidhje me qëndrueshmërinë e procesit të prodhimit të saj – polemika që disa ekspertë thonë se mund të kërcënojnë perspektivat e investimit të startup-it. 

“Nëse dëshiron të bëjë IPO dhe nëse dëshiron të mbledhë investime, atëherë me të vërtetë duhet të bëhet e qartë dhe njerëzit me të vërtetë duhet të kenë paqe mendore për atë që po ndodh në kompani,” tha Malmsten. 

/cnbc

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0