5 hapa të rëndësishëm për qartësimin dhe komunikimin e vlerave të kompanisë suaj - Business Magazine Albania

5 hapa të rëndësishëm për qartësimin dhe komunikimin e vlerave të kompanisë suaj


Jack Canfield është një autor amerikan, trajner korporatash dhe sipërmarrës. Jack Canfield është edhe partner i rrjetit të sipërmarrësve. Ai na jep disa këshilla për të patur një kompani ku vlerat dhe komunikimi janë strategjia kryesore.

5 hapat për qartësimin dhe komunikimin e vlerave të kompanisë për sipërmarrësit janë:

Të përcaktoni qartë se për çfarë qëndroni: Kur keni një biznes tuajin duhet të përcaktoni parimet e biznesit tuaj pse ai biznes qëndron aty për klientët. Çfarë kundërshtoni? Për çfarë flet biznesi juaj dhe çfarë ka qënë në përputhje me udhëtimin tuaj që nga hapja e biznesit dhe deri në këto momente? Cilat tema ju lejojnë të humbni gjurmët e kohës dhe të vendit? Domethënë, ju duhet të gjeni ato tema që e bëjnë biznesin tuaj të veçantë nga të tjerët. Si ndiheni? Si ndiheni në biznesin tuaj dhe sa u përgjigjet kërkesave të tregut. Gjithashtu, duhet të përcaktoni qëndrimin tuaj për biznesin me 10 fjalë ose më shumë.

Përqëndrohuni në atë që ka rëndësi në të vërtetë: Kur e hapni biznesin tuaj mendoni për logon, ngjyrat, karakteret. Këto janë shumë të rëndësishme për biznesin, por ajo që e bën akoma më të rëndësishëm është përkushtimi juaj në këto elementë. Këto elementë e bëjnë biznesin të diferencohet në treg dhe rëndësia nga ana juaj është thelbësore.

Ndërtoni dhe vendoseni në zbatim një plan marketingu njëvjeçar: ju do të ndiheni më të sigurt nësë do të realizoni një plan marketing një vjeçar dhe gabimet do të jenë më të vogla ose nuk do t’ju kushtojnë shumë. Por, si mund të jetë ky plan, ja disa ide:

Realizoni 12 ëebcast në një vit që të përmbanjë seminare online, prezantime, demostrime.

Realizoni 4 evente në një vit. Këto mund t’i realizoni në komunitet, brenda biznesit tuaj, në shkolla.

Realizoni 2 vlerësime në një vit. Jepuni jetë 2 projekteve dhe përshtini për klientët.

Realizoni 2 sfida referimi në një vit. Për të marrë idenë e biznesit tuaj, dikush që është në vështirësi ka nevojë që ta transformoni. Personi që bën referimin bëhet hero. Janë këto arsyet e bërjes së një referimi.

Me anë të këtij plani truri juaj nuk do të punojë më në mënyrë mekanike pasi do t’i keni qëllimet e qarta se çfarë dëshironi në të vërtetë.

Krijoni një grup në facebook për njerëzit ideal: Çdo biznes për t’u njohur më gjerë nga klientët hap rrjete sociale dhe një ndër to është edhe facebook. Por, nuk është e rëndësishme vetëm hapja e kësaj faqe. Çelësi është krijimi i një grupi në facebook me njerëzit ideal dhe t’i ftosh ata të ndajnë idetë e tyre, çfarë kërkojnë nga biznesi juaj, strategjitë.

Angazhohuni për të qënë të qëndrueshëm: Qëndrueshmëria është sa e lehtë po aq edhe e vështirë. Por si mund të jemi të qëndrueshëm me biznesin tonë:

Postoni në rrjetet sociale të paktën një herë në ditë rregullisht. Regjistroni veten tuaj të paktën një herë në muaj. Dërgoni një email vetes tuaj duke bërë një përmbledhje të paktën një herë në muaj. Ndërtoni dhe vendosni në zbatim një plan marketingu një vjeçar.

Keni frikë? Mposhteni atë: Duhet të jeni të lirë, të sigurt, të bëni diferencën, të bëni çdo gjë që mendoni se do t’i shërbejë biznesit tuaj.

Këto janë disa armë të fshehta që duhet t’i dini dhe t’i vendosni në zbatim përsa i përket biznesit tuaj.

Përktheu: Amantia Kullolli

Entrepreneur

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0