30 vjet nga "The Lion King": Një rrugëtim personal nëpër Art dhe Dizajn - Business Magazine Albania

30 vjet nga “The Lion King”: Një rrugëtim personal nëpër Art dhe Dizajn

The Lion King, krijuar me Inteligjencë Artificiale

Shkruar nga Shpat Komani, CEO i SIMS Marketing Agency 

Kanë kaluar tridhjetë vite që nga krijimi i “The Lion King,” drejtuar nga Rob Minkoff në bashkëpunim me Roger Allers. Ky film i animuar zë një vend të veçantë në kujtesën time, jo vetëm për kënaqësinë që më ofroi, por edhe për nxitjen e pasionit tim të hershëm për vizatim. E kujtoj qartë portretin e luanit, me kokën lart, të cilin e skicova me ngjyra druri mbi një hamer të bardhë. Ky imazh mbetet e ngulitur në mendjen time si pika fillestare e rrugëtimit tim artistik.

Ndërsa admiroja pikturat e printuara të kohës së Renesances në një libër në shtëpi, e kisha të vështirë të imagjinoja se si mund të riprodhoja ato kryevepra me ngjyra akrile, apo vaj. Rruga ime artistike filloi me teknika tradicionale, por shpejt evoluoj në diçka shumë më tërheqëse: arti digjital. Në moshën 13 vjeçare, fillova të eksploroj vizatimin në softuerin Paint, duke i ruajtur krijimet e mia në një Floppy Disk me vetëm 1.44 MB hapësirë—një sasi që tani duket pothuajse qesharake, duke marrë parasysh që telefonat e sotëm inteligjentë ofrojnë mesatarisht 120 GB hapësirë në xhepat tanë.

Ndërsa zhvillova aftësitë e mia, shkova përtej bazave dhe mësova të përdor softuerin Corel rreth vitit 2005, që në atë kohë ishte mjeti kryesor për dizajnerët profesionistë. Krijova logo, ilustrime dhe shumë të tjera. Në vitin 2010, kalova në një softuer tjetër që quhet Adobe Illustrator, i cili kishte fituar rëndësi globale për vektorizim, duke u bërë mjeti më i mirë që kishin parë ndonjëherë dizajnerët profesionistë.

Megjithatë, tani ndodhemi në një epokë ku Inteligjenca Artificiale (AI) ka depërtuar, jo vetëm në krijimin e përmbajtjes, por edhe në fotografi, video dhe animacion. Ajo që dikur kërkonte ditë përpjekjesh, imagjinate dhe përkushtimi për t’u ilustruar, tani mund të gjenerohet brenda sekondave, thjesht duke shkruar një kërkesë në Firefly, Midjourney, etj. Ky revolucion teknologjik ka shqetësuar shumë nga kolegët e mi dhe komunitetin e dizajnerëve, përfshirë edhe mua. Por, kur fillova të përfshija mjetet e AI në kompaninë e marketingut, i pashë ato jo si një kërcënim, por si një mundësi për përparim të vazhdueshëm.

Lexo: Pse shumë kompani dështojnë të shfrytëzojnë teknologjitë e reja?

Rrugëtimi nga vizatimi tradicional, tek përqafimi i mjeteve digjitale, e deri tek AI, ka qenë transformues. Ndërsa teknologjia vazhdon të evoluojë, esenca e kreativitetit mbetet e pandryshuar—një kujtesë e vazhdueshme që mjetet që përdorim janë të fuqishme vetëm sa ne e kemi fuqinë e mendjes dhe krijimitarinë t’i përdorim.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #36 - Tetor 2024

Vjeshta solli rikthimin e aktiviteteve biznesore në ritmin e tyre të plotë, pas pushimeve të verës. Sipërmarrjet shqiptare, me dinamikat e tyre të pandalshme, janë aktualisht para një sfide dhe mundësie më të madhe. Proceset e përafrimit me BE-në krijojnë një mundësi për një treg më të madh, por kjo kërkon njëkohësisht përgatitjen të duhur për tregun.

Eventet e fundit, veçanërisht Future2Tech, tregoi se shumë kompani shqiptare, kryesisht në fushën e zhvillimit të Softwareve, po punojnë tashmë për tregun e huaj dhe janë kompani ndërkombëtare në kuptimin e plotë të fjalës. 

Në brendësi të këtij numri ne kemi sjellë histori brandesh dhe histori njerëzore; histori sipërmarrësish dhe profesionistësh, të cilët kanë investuar kohë dhe pasion në punët e tyre për të parë rezultatet që duken sot. Një prej brandeve për të cilin flasim sot, mbyll 3 dekada biznes në Shqipëri, diçka që vlen të marrë përgëzime nga të gjithë. 

Histori nga vendi dhe diaspora, rrugëtime në tregti, shërbim, apo edhe konsulencë, ky numër sjell një gamë të gjerë artikujsh, të shtrirë madje mes biznesit dhe artit, të cilat, kur ndërthuren, sjellin zhvillime shumë të bukura për shoqërinë.

Interesant është fakti se kushdo që …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0