3 truke psikologjike për ti bërë njerëzit të bëjnë atë që doni ju - Business Magazine Albania

3 truke psikologjike për ti bërë njerëzit të bëjnë atë që doni ju

~4 minuta lexim


Nuk keni  nevojë të jeni CEO që ti bëni njerëzit të të dëgjojnë.

Kërkimet psikologjike sugjerojnë se ka shumë mënyra për ti bërë njerëzit të bëjnë atë që do ti, pa e kuptuar se i ke bindur ata.
Ja 3 strategjitë e bazuara shkencërisht për ti bërë njerëzit që t’ju pëlqejnë dhe t’ju japin atë që ju doni.

1. Përdorni një alternativë “kurth” për ti bërë njerëzit të blejnë produktet tuaja

Në fjalimin e tij ne TED Talk, ekonomisti i sjelljes, Dan Ariely shpjegoi “efektin grackë” duke përdorur reklamën e vjetër të “Economist” si shembull.
Reklama tregonte tre nivele abonimesh: 59 dollarë online, 159 dollarë për print dhe 159 dollarë për online dhe print. Ariely nxorri në pah alternativën se opsioni për të paguar 159 dollarë vetëm për print ekziston, kështu që e bën opsionin për të paguar 159 dollarë për online dhe print të duket më tërheqës nëse do të kombinohej me opsionin 59 dollarë. Me fjalë të tjera, nëse keni probleme për të shitur midis dy produkteve të shtrenjta, merrni parasysh të shtoni një opsion të tretë, funksioni i vetëm i të cilit është ta bëjë produktin e “shtrenjtë” të duket më tërheqës.

2. Përmirësoni ambjentin për ti bërë njerëzit të sillen më pak në mënyrë egoiste

“Priming” është një fenomen i fuqishëm psikologjik sipas së cilës, një stimul prodhon një reagim të caktuar ndaj një stimuli tjetër, shpesh në mënyrë të pandërgjegjshme. Një studim, i cituar në librin “You are not so smart”, arriti në përfundimin se pjesëmarrësit, të cilat luajnë këtë strategji, kanë tendencën të mbajnë më shumë para për vete kur ata janë të ulur në një dhomë ndërsa mbanin në duar  një valixhe, portofol lëkure dhe një stilolaps, sesa kur janë të ulur në një dhomë me objekte neutrale. Edhe pse asnjë nga pjesëmarrësit nuk ishte i ndërgjegjshëm se çfarë ngjau, objektet e lidhura me biznesin mund të kenë nxitur konkurrencën. Kjo taktikë mund të funksionojë potencialisht kur përpiqeni të arrini një marrëveshje me dikë. Në vend që të takoheni në një sallë konference, merrni parasysh të pini një kafe në një kafene, kështu që më pak agresion do të mbizotërojë në bisedë.

3. Ndihmoni njerëzit në rrugën e tyre drejt arritjes së objektivave që kanë, me qëllim që ata t’ju bëjnë një favor

Psikologu, Robert Cialdini, thotë se një mënyrë për të ndikuar njerëzit është të provokosh normën e reciprocitetit. Pra, ju ndihmoni dikë me dicka që ata kanë nevojë, kështu ata do të ndihen të detyruar t’jua a kthejnë favorin. Dhe kur ju falenderojnë për ndihmën, Cialdini ju këshillon të thoni dicka të tillë:

“Patjetër, kjo është ajo që partnerët bëjnë për njëri-tjetrin.”

Në vend të fjalisë “ska problem.”

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #39 – Shtator 2025

‘’Zgjidhni njeriun’’ … ‘’Punësoni për aftësitë e buta’’….   Janë sot postulate nga ekspertët dhe studiues të tregut të punës, të cilat iu drejtohen stafeve të burime njerëzore. Mund edhe të duket pak romantike për kohën që po jetojmë, por zgjedhja e njeriut të duhur për t’i hapur dyert e zyrës, për ta futur në gjirin e skuadrës tënde dhe për t’i dhënë pushtetin e të folurit në emër të brand-it tënd ka sot vlerë më shumë se kurrë më parë. Rëndësia e ‘aftësive të buta’ qëndron në faktin e të zotëruarit të cilësive si komunikimi, dëshira për të provuar e qenë kurioz, bashkëpunimi, empatia, besnikëria, etika e lartë dhe padyshim ndershmëria; tipare të cilat nuk janë edhe aq të thjeshta për tu gjendur në njeriun modern i cili duket se vrapon pas trendeve, të resë dhe virales dhe për të cilin çdo gjë që ka më shumë ndjeshmëri seç duhet është ‘jashtë mode’.

Për ne shqiptarët shumë nga këto vlera njerëzore janë edhe vlera të familjeve tona, vlera të cilat jan duartrokitur gjithmonë në mjediset ku jemi rritur, por që ndoshta nuk duartrokiten edhe shumë sot, ndër breza më të rinj…, ose të paktën nuk duartrokiten në publik. 

E kush më …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0