YouTube burim të ardhurash edhe për fëmijët. 8 vjeçari rekord me 26 milionë dollarë fitime » Business Magazine Albania – Media Dixhitale dedikuar Sipërmarrjes
Përditësuar së fundmi: 06/01/2020

YouTube burim të ardhurash edhe për fëmijët. 8 vjeçari rekord me 26 milionë dollarë fitime

Share
nga Anerola Torollari
Jan 06, 2020
Studied at Faculty of Science, Content Editor Biznesi at Business Magazine
lexo me teper >

Ka shumë mënyra për të fituar para në këtë botë, por kush e dinte që një fëmijë mund të bënte dhjetëra miliona dollarë duke publikuar video në YouTube?

Në një raport të ri gjatë muajit Dhjetor, Forbes zbuloi se 8-vjeçari Ryan Kaji bëri një shumë prej 26 milionë dollarësh nga videot e tij në YouTube këtë vit. Ai filloi duke bërë review dhe unboxing lodrat, sipas raportit. Ai madje ka lidhur një marrëveshje me Nickelodeon dhe Hulu.

Lexoni: Ky 7-vjeçar fiton 22 milionë dollarë në vit në YouTube. (Por siç duket, kjo përbën një problem të madh)

Por Kaji nuk është fëmija i vetëm me të ardhura të konsiderueshme në YouTube. 5 vjeçarja Anastasia Radzinskaya bëri 18 milionë dollarë këtë vit, sipas të dhënave të Forbes. Ajo ka qenë në gjendje të grumbullojë atë pasuri duke publikuar video ku luante me babanë e saj. Ajo gjithashtu ndan videot në tetë gjuhë.

burim të ardhurash

Zbulimet e Forbes tregojnë se sa shumë mund të bëhet nëse jeni krijues dhe bëni përmbajtje bindëse. Dhe mesa duket veçanërisht fëmijët janë të interesuar të shohin fëmijë të tjerë duke luajtur në internet. Dhe, nëse të dhënat e Forbes janë të sakta, duhet të fitohen para serioze me këtë kategori.

Por zbulimet sqarojnë gjithashtu se megjithëse është e mundur të bëhen miliona dollarë në YouTube, ka shumë më shumë krijues me kanale që marrin pak ose aspak interes. Thjesht vendosja e videove të fëmijës tuaj duke luajtur me lodra ose duke bërë eksperimente shkencore nuk është garanci që fëmija do të bëhet ylli tjetër online.

Ajo që mbase është më interesante për dy fëmijët në listën e këtij viti në Forbes, është se ata gjithashtu kanë gjeneruar të ardhura jashtë YouTube. Ata të dy kanë marrëveshje me markat kryesore dhe, në rastin e Kaji, madje ka një linjë të markave të veshjeve dhe lodrave që adhuruesit e tij t’i blejnë.

YouTube ka patur probleme me Komisionin Federal të Tregtisë për shkelje të Ligjit për Mbrojtjen e Privatësisë Online të Fëmijëve. Si përgjigje, kompania tha se do të ndalojë reklamat në YouTube që specifikisht targetojnë fëmijët. Kompania gjithashtu mund të modifikojë kërkimin, kështu që videot e fëmijëve nuk shfaqen aq shumë në rezultate.

Lexoni: Top 5 kanalet më të paguar të YouTube

Kaji, Radzinskaya dhe autorë të tjerë fëmijë të YouTube kanë nevojë për ato kërkime dhe reklama për të rritur të ardhurat e tyre. Nëse kjo largohet, është e mundur që ata mund të bien nga lista e Forbes vitin e ardhshëm.

Tani për tani, ata po fitojnë para të mëdha ndërsa bëjnë video që fëmijët e tjerë të kënaqen.

/burimi: inc