World Rallycross Championship në vitin 2020 me motorë elektrikë

World Rallycross Championship në vitin 2020 me motorë elektrikë


Planet për të futur motorët elektrikë në World Rallycross Championship, u zbuluan në Gusht 2017 nga Autosport. Tashmë gjithçka është më konkrete. FIA World Motor Sport Council ka dhënë aprovimin e saj.

WMSC lajmëroi se anëtarë piratë do të mund të homologojnë makinat e tyre. Ata do të përdorin baterinë dhe shasinë e zakonshme që do të përdorë çdo konstruktor. Por, në vend të një trupi për makinat e rrugës, do të përdorin një “generic car model” të ofruar nga FIA.

Ftesat për tenderin për ofrimin e një furnizuesi të vetëm u lëshuan në Shkurt 2018.

Williams nga ana e vet do të ofrojë bateritë. ORECA nga ana e saj shasinë prej karboni.

Kompanitë do të instalojnë sistemet e tyre të drejtimit në shasitë 4wheel drive të tyre. Kjo bazuar në rregullat që FIA përmendi “të prejardhura nga ato të aplikuara në Formula E, me disa kufizime, me qëllim që të kontrollohen kostot dhe zhvillimi.” Makinat do të përdorin 2 motorrë, 1 për aks, me fuqi 500kW.

Kjo seri do të jetë e organizuar me skuadra me 2 makina. Ata do të luftojnë për 2 tituj, për kampionat dhe për pilotët bashkë me prodhuesit.

Deklarata e WMSC, është e ngjashme me atë të DTM (Deutsche Tourenwagen Masters). Kompanitë fusin makina të njëjta dhe i ndajnë në skuadra me nga 2 makina.

Kompanitë e jashtme apo “piratët”, do të futen në garë për një “Team Trophy”.

Burimi: Autosport

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0