Wizz Air nis javën promocionale të ditëlindjes me mbi 1 milion vende me më pak se 21€ - Business Magazine Albania

Wizz Air nis javën promocionale të ditëlindjes me mbi 1 milion vende me më pak se 21€

 Wizz Air, linja ajrore më e qëndrueshme mjedisore në rajonin EMEA, feston ditëlindjen e saj me një promocion që nuk duhet humbur. Nga sot deri më 18 maj, pasagjerët mund të rezervojnë mbi 1 milion vende me çmim nën 21€, për udhëtime deri më 28 mars 2026. Biletat janë tashmë të disponueshme në faqen zyrtare të Wizz Air dhe përmes aplikacionit zyrtar WIZZ. Oferta është e vlefshme deri më 18 maj dhe vendet promocionale janë të kufizuara.

Me një rrjet prej mbi 800 linjash ajrore, që i shërbejnë gati 200 destinacioneve në më shumë se 50 shtete, kompania po feston këtë arritje me një fushatë që pasqyron përkushtimin e saj afatgjatë për të ofruar udhëtime të përballueshme, të personalizuara dhe më me vlerë për klientët.

Që nga fluturimi i saj i parë në vitin 2004 nga Katowice në London Luton, Wizz Air ka transportuar mbi 437.7 milionë pasagjerë, me mbështetjen e 33 bazave në 16 vende, një flote të re dhe efektive prej 232 avionësh Airbus (66% me teknologji neo), dhe me një moshë mesatare të flotës prej vetëm 4.66 vitesh – një nga më të rejat në industri.

Ky promocion reflekton gjithashtu nismën e Busullës “Klienti Vjen i Pari” të Wizz Air, e cila udhëheq çdo aspekt të përvojës së pasagjerit përmes katër shtyllave kryesore: produkti, çmimi, shërbimi dhe komunikimi. Me një investim prej 14 miliardë eurosh në tre vitet e ardhshme, Wizz Air vazhdon të evoluojë së bashku me nevojat e pasagjerëve, duke ofruar tarifa të ulëta, më shumë fleksibilitet, përvojë pa pengesa dhe shërbim të përkushtuar në çdo hap të udhëtimit.

Lexo edhe: Ky start-up gjerman mund të ngrijë trupin tënd dhe të përpiqet të të zgjojë në të ardhmen – për $200.000

Ditëlindja jonë nuk është thjesht një festë për ne. Është një falënderim i sinqertë për miliona pasagjerë që kanë fluturuar me Wizz Air që nga fluturimi ynë i parë. Ky udhëtim i jashtëzakonshëm ka qenë i mundur vetëm falë besimit, entuziazmit dhe besnikërisë së klientëve tanë në gjithë Evropën dhe më gjerë. Qoftë për një fundjavë të qetë, për të vizituar familjen apo për të zbuluar një destinacion të ri – ne duam të jemi pjesë e udhëtimit tuaj. Me rrjetin tonë në zgjerim, flotën moderne dhe një fokus të ri tek personalizimi përmes Busullës ‘Klienti Vjen i Pari’, jemi të përkushtuar ta bëjmë udhëtimin më të prekshëm, më të këndshëm dhe të përshtatur për ju. Kjo festë është për pasagjerët tanë – të kaluar dhe të ardhshëm – dhe mezi presim t’ju mirëpresim në bord,” – u shpreh Gabriele Imperale, Menaxher i Komunikimit Korporativ në Wizz Air.

Me mbi 46 destinacione drejt dhe nga Shqipëria, Wizz Air vazhdon të forcojë praninë e saj në vend. Vetëm në vitin 2024, kompania ka operuar mbi 60,000 fluturime nga/drejt Shqipërisë dhe ka transportuar gati 16 milionë pasagjerë që nga fillimi i operimeve në TIA. Itinerari i i verës 2025 përfshin një gamë të zgjeruar destinacionesh dhe frekuencash, duke e bërë më të lehtë se kurrë për pasagjerët shqiptarë të eksplorojnë Evropën dhe më tej me çmime të përballueshme.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #37 - Prill 2025

Mendo lokalisht, vepro globalisht

Viti 2025 vjen me sfida dhe mundësi të mëdha në sektorë të rëndësishëm të ekonomisë sonë. Turizmi shqiptar po përjeton një rritje të jashtëzakonshme, ku duket se pas një prezantimi mbresëlënës në ITB Berlin, Shqipëria është gati të pozicionohet si një destinacion i rëndësishëm në hartën botërore me një ofertë të larmishme turistike. Paralelisht, tregu i pasurive të paluajtshme po përballet me ndyshime të shumta, ku investimet strategjike dhe zhvillimi i qëndrueshëm janë kyç për suksesin e këtij sektori.
Teknologjia vazhdon të transformojë mënyrën se si jetojmë dhe punojmë. Inteligjenca Artificiale nuk është më thjesht një mjet ndihmës, por një faktor vendimtar që po shkruan rregulla të reja në çdo industri.

Bota përballë sfidës së krijimit të një axhende më humane për Inteligjencën Artificiale – si mund ta vendosim atë në shërbim të njeriut, pa e shndërruar në një rrezik për demokracinë dhe ekonominë globale? Ndërsa jetojmë në një botë që ndryshon vazhdimisht, shohim sesi Fintech është një realitet i padiskutueshëm që po lehtëson ditë pas dite jetën dhe veprimtarinë e bizneseve dhe individëve. Ajo që konfirmojmë me siguri në këtë edicion është sesi bizneset shqiptare po përqafojnë gjithnjë e më shumë një qasje europiane në menaxhim, kulturë, lidership dhe investime, duke u nxitur drejt inovacionit dhe …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0