Volvo Cars lançon, Volvo C40 Recharge tërësisht elektrike - Business Magazine Albania

Volvo Cars lançon, Volvo C40 Recharge tërësisht elektrike

Volvo

E ardhmja e Volvo Cars është elektrike dhe Volvo C40 Recharge e re është shfaqja më e fundit e angazhimit të saj për një të ardhme me emetime zero.

C40 Recharge ka të gjitha përfitimet e një SUV por me një dizajn më të ulët dhe më të hijshëm. Është i bazuar në platformën e automjeteve CMA dhe modelin e parë Volvo në histori i projektuar vetëm si tërësisht elektrik.

Pas prezantimit të XC40 Recharge dhe tani C40 Recharge, Volvo Cars do të nxjerrë disa modele të ndryshme elektrike në vitet e ardhshme.

Tashmë deri në vitin 2025, ai synon që 50 përqind e vëllimit të saj global të shitjeve të përbëhet nga makina plotësisht elektrike, me hibridet e tjera. Deri në vitin 2030, ajo planifikon që çdo makinë që shet të jetë e tërësisht elektrike.

Volvo C40 Recharge Studio

“C40 Recharge përfaqëson të ardhmen e Volvo dhe tregon se ku po shkojmë”, tha Henrik Green, shefi i teknologjisë. “Është plotësisht elektrike, ofrohet online vetëm me një paketë të përshtatshme kujdesi dhe do të jetë në dispozicion për shpërndarjen e shpejtë. Marrja e një Volvo të re nuk ishte kurrë kaq tërheqëse ”.

Volvo C40 Recharge Studio

Pjesa e pasme e C40 Recharge përmban një dizajn mbresëlënës të pjesës së pasme për të shkuar me vijën e ulët të çatisë, ndërsa dizajni i ri para paraqet një fytyrë të re për Volvos elektrike dhe përfshin dritat me teknologjinë më të fundit të pixel.

Brenda, C40 Recharge u ofron klientëve pozicionin e uljes së lartë që preferojnë shumica e drejtuesve të Volvo, ndërsa është i disponueshëm me një gamë të ngjyrave dhe opsioneve zbukuruese unike për modelin. Është gjithashtu modeli i parë i Volvo që është plotësisht pa lëkurë.

Volvo C40 Recharge Studio

Ashtu si XC40 Recharge, C40 Recharge vjen me një nga sistemet më të mira të informacionit dhe argëtimit në treg, të zhvilluar së bashku me Google dhe bazuar në sistemin operativ Android. Ai u siguron konsumatorëve aplikacione dhe shërbime të Google të integruara, të tilla si Google Maps, Google Assistant dhe Google Play Store *.

Lexo: Shek. XX ishte shekulli i shpikjeve nga Volvo që shpëtuan 1 milion jetë – Shek. XXI vazhdon të jetë shekulli i shpikjeve të Volvo që shpëtojnë jetë

Volvo C40 Recharge

Të dhënat e pakufizuara mundësojnë lidhje më superiore dhe C40 Recharge do të marrë azhornime programesh online. Kjo do të thotë se do të vazhdojë të përmirësohet me kalimin e kohës edhe pasi të jetë larguar nga fabrika.

Volvo C40 Recharge

Shtytja përbëhet nga motorë binjakë elektrik, një në pjesën e përparme dhe një në boshtin e pasmë, të mundësuar nga një bateri 78kWh që mund të karikohet shpejt në 80 përqind në rreth 40 minuta *. Ajo ofron një distancë të parashikuar prej rreth 420 km *, e cila pritet të përmirësohet me kalimin e kohës përmes azhornimeve të programeve ajrore.

Siç është njoftuar më herët sot, C40 Recharge tërësisht elektirke do të jetë në dispozicion vetëm në internet. Në përputhje me ambicien e saj për të zvogëluar kompleksitetin në ofertën e tij dhe përqendrimin në variante tërheqëse të para-zgjedhura, Volvo Cars ka thjeshtuar në mënyrë drastike ofertën e konsumatorit të Rimbushjes C40.

Kur klientët marrin një C40 Recharge, ajo do të vijë me një paketë të përshtatshme kujdesi që përfshin artikuj të tillë si shërbimi, garancia, ndihma në rrugë, si dhe opsionet e sigurimit dhe tarifimit të shtëpisë*.

C40 Recharge do të dalë në prodhim këtë vjeshtë dhe do të ndërtohet së bashku me XC40 Recharge në fabrikën e prodhimit të Makinave Volvo në Ghent, Belgjikë.

Kini parasysh

  • Karakteristikat e përshkruara mund të jenë opsionale. Specifikimet e automjetit dhe oferta e saktë e klientit mund të ndryshojnë nga një vend në tjetrin, ose jo (akoma) të jenë në dispozicion në të gjitha tregjet.
  • Koha e karikimit varet nga faktorë të tillë si temperatura e jashtme, temperatura aktuale e baterisë, pajisjet e karikimit, gjendja e baterisë dhe gjendja e makinës.
  • Diapazoni sipas ciklit real të drejtimit WLTP në kushte të kontrolluara për një makinë të re. Autonomia e botës reale mund të ndryshojë. Shifrat bazohen në objektivin paraprak. Certifikimi përfundimtar i automjetit është në pritje.
  • Informacioni i konsumatorit në dispozicion në https://www.volvocars.com/intl/v/cars/c40-electric

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0