Volkswagen dhe Ford marrin në konsideratë bashkëpunimin

Volkswagen dhe Ford marrin në konsideratë bashkëpunimin


Në një deklaratë të përbashkët për shtyp, Volkswagen dhe Ford, bënë një anunçim të rëndësishëm. Dy kompanitë, do të krijojnë një bashkëpunim për të zhvilluar projekte të ndryshme. Mbi të gjitha, makina komerciale.

“Ford është e vendosur që të përmirësohet si dhe të zhvilloje modele të reja biznesi. Këto kërkojnë bashkëpunim me partnerët për të përmirësuar efiçensën dhe efektivitetin.” – citoi Jim Farley, President i tregjeve ndërkombëtare pranë Ford.

“Ky bashkëpunim potencial me Volkswagen Group është një shembull tjetër se si ne mund të bëhemi më të fortë, ndërkohë që krijojmë një portofol produktesh të mirë global dhe kapacitete zgjerimi.” – vazhdoi ai.

Thomas Sedran, Head of Strategy pranë Volkswgen Group, bëri edhe ai komentet e tij.

“Tregjet dhe konsumatorët janë duke ndryshuar me një shpejtësi të pabesueshme. Të dyja kompanitë kanë pozicione të forta dhe plotësuese aktualisht në segmente të ndryshme të makinave tregtare. Për t’u adaptuar, duhet të rrisim fleksibilitetin nëpërmjet bashkëpunimeve. Ky është elementi thelbësor i Volkswagen Group Strategy 2025. Bashkëpunimi me Ford shihet nga ne si një mundësi e mirë.” – u shpreh Sedran.

Nëse ky bashkëpunim vazhdon, nuk do të ketë ndryshime në pronësinë e kompanive. Të dyja palët premtojnë të reja ndërkohë që bisedimet vazhdojnë. Volkswagen konfirmoi për “The Drive” se diskutimet midis seksionit të makinave komerciale pranë kompanisë me Ford po vazhdojnë. Frytet e para pritet të shihen në Volkswagen Krafter dhe Ford Transit në vazhdim.

Vitin që shkoi The Wall Street Journal raportoi se diskutime të ngjashme ishin duke u bërë me grupin Fiat Chrysler Automotive.

Burimi: The Drive

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0