Vodafone dhe Nokia testojnë internetin 100 gigabit - Business Magazine Albania

Vodafone dhe Nokia testojnë internetin 100 gigabit

Nokia dhe Vodafone testuan me sukses një teknologji të rrjeteve optike pasive (PON) e aftë të ofrojë shpejtësi deri në 100 gigabit për sekondë në një gjatësi të vetme vale, ose 10 herë më shumë sesa rrjetet më të avancuara ofrojnë sot. Është avancimi më i fundit i industrisë për Nokia pas lançimeve të 10G PON, TWDM-PON, universal PON dhe 25G PON.

Testimi i cili u realizua në laboratorin Eschborn të Vodafone në Gjermani, është bashkëpunimi më i fundit mes dy kompanive që do të përshpejtojë zgjerimin e rrjeteve broadband me fibër. Për të ofruar 100Gb/s, Nokia Bell kombinoi teknologji optik 25G me teknika të përpunimit të sinjalit dixhital DSP. Për të shkuar përtej 25G, nevojiten teknika të avancuara DSP dhe ky testim e provoi atë.

LEXO: Rrjeti 4G në Hënë, NASA firmos kontratë me Nokia-n

Prototipi i Nokia është i pari mbi rrjetet PON ndërsa Vodafone është kompani e cila njihet për adoptimin e teknologjive më të fundit dhe ndër të parët që aplikoi TWDM-PON me Nokia. Transmetimi i shpejtësisë fleksibël funksionon duke grupuar modemet me fibra (ONU) që shfaqin karakteristika të ngjashme të rrjetit fizik (p.sh., humbja ose shpërndarja) dhe e bën transmetimin e të dhënave më efikase. Përdorimi i transmetimit të shpejtësisë fleksibile rezulton në vonesë më të ulët në një PON dhe ul konsumin e energjisë në gjysmë – dy karakteristika thelbësore për rrjetet me fibra që kanë një rol në rritje të shpejtë në shpërndarjen masive të shërbimeve me bandë fikse dhe mobile.

Vodafone ka një histori të teknologjive novatore të aksesit, duke qenë operatori i parë në Evropë që provoi TWDM-PON, gjithashtu me Nokia. Operatori ka aftësinë më të madhe të rrjetit të aksesit të gjeneratës së re në Evropë, duke mbuluar 140 milion shtëpi. Strategjia e Vodafone është të shtyjë fibrën më thellë te klientët dhe të evoluojë në një rrjet të unifikuar të bazuar në fibra. Vodafone e sheh 100G PON si një mënyrë potenciale për të krijuar rrjete PON mjaft fleksibile dhe të shkallëzuara që do të zbusin rrezikun e mbingarkesës në orën e pikut në të ardhmen dhe mundësojnë dendësimin e rrjeteve kabllore dhe mobile.

TECHXPLORE

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0