Vidhen të dhënat e 500 milionë klientëve të Marriott pas qëndrimit të tyre në hotel - Business Magazine Albania

Vidhen të dhënat e 500 milionë klientëve të Marriott pas qëndrimit të tyre në hotel


Nuk kanë kaluar shumë ditë nga lajmi zyrtar që rrjeti i hotelerisë Marriott ka mbërritur në Tiranë. Në një ceremoni private, pasditen e së martës është nënshkruar marrëveshja mes përfaqësuesit të Marriot për rajonin e Ballkanit dhe përfaqësuesit të kompanisë Alb Star. Hoteli do të jetë pjesë e kullës së stadiumit Qemal Stafa, i cili po rindërtohet.

Vetëm pas këtij lajmi BusinessInsider ka njoftuar një shkelje masive të të dhënave që i përkasin 500 milionë klientëve që qëndruan në markat e hoteleve botërore duke përfshirë Marriott, W, Sheraton dhe Westin.

Lexoni: “Marriot” në kullën e stadiumit “Qemal Stafa”

Marriott njoftoi të Premten se kishte “marrë masa për të hetuar dhe adresuar një incident të sigurisë të të dhënave” që buronte nga baza e të dhënave të autorizimit të Starwood Guest.

Kompania tha se beson se janë aksesuar informacione të rreth 500 milionë personave, duke përfshirë një numër të papërcaktuar që u janë vjedhur informacionet e kartës së kreditit. Kjo ndikon në klientët që kanë bërë rezervime në ose para datës 10 Shtator 2018.

Marriott tha se ky informacion në lidhje me kartat e kreditit është i koduar, por që ekziston mundësia që hakerët gjithashtu të kenë marrë informacionin e nevojshëm për t’i dekriptuar ato.

Për rreth 367 milionë të atyre që u prekën, tha Marriott, informacioni i marrë përfshin disa kombinime të emrit të tyre, adresën postare, numrin e telefonit, adresën e email, numrin e pasaportës, datën e lindjes, gjininë dhe informacione të tjera rreth llogarisë së tyre Starwood.

Kompania u bind më 19 Nëntor se ka pasur akses të paautorizuar në bazën e tyre të të dhënave, e cila përmbante informacione nga klientët që qëndruan në pronat e Starwood në ose para 10 Shtatorit të këtij viti.

“Marriott raportoi këtë incident për zbatimin e ligjit dhe vazhdon të mbështesë hetimet e tyre. Kompania tashmë ka filluar të njoftojë autoritetet rregullatore,” tha kompania.

Lexoni: Samiti i Turizmit: jo më fshatra turistikë. Hotelet kusht për investime strategjike

Arne Sorenson, Presidenti dhe CEO pranë Marriott tha se: “Na vjen shumë keq që ndodhi kjo ngjarje. Kjo nuk është ajo që meritojnë të ftuarit tanë dhe ajo që presim nga vetja. Ne po bëjmë gjithçka që mundemi për të mbështetur klientët tanë dhe po përdorim mësimet e mësuar për të ecur përpara.”

burimi: BI

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0