Turqia bojkoton iPhone. Erdogan: "Do të mbrojmë pavarsinë e ekonomisë sonë"

Turqia bojkoton iPhone. Erdogan: “Do të mbrojmë pavarësinë e ekonomisë sonë”


Presidenti i Turqisë Tayyip Erdogan njoftoi sot se vendi do të bojkotoj të gjitha paisjet elektronike që vijnë nga Shtetet e Bashkuara, kjo pasi Presidenti Donald Trump ndryshoi tarifat e reja në rajon që e bënë monedhën turke (lira) të arrijë një nivelin më të ulët të të gjitha kohërave.

Kjo deklaratë, e cila prek në mënyrë të veçantë Apple, do të rrisë tensionet midis dy vendeve (dhe dejtuesve të tyre), e nuk do ta prek aspak gjigandin e teknologjisë.

Lexoni: Turqia drejt recesionit. Lira nuk ndal rënien

“Nëse ata kanë iPhone, është dhe Samsung në anën tjetër. Ne kemi Vestel Venuus në vendin tonë,” tha Erdogan gjatë deklaratës për anëtarët e partisë së tij konservatore për Drejtësi dhe Zhvillim

“Së bashku me njerëzit tanë, ne do të qëndrojmë të vendosur kundër dollarit, këmbimit valutor, inflacionit dhe normave të interesit. Ne do të mbrojmë pavarsinë e ekonomisë sonë duke qëndruar të bashkuar.”

Kjo strategji e re e Erdogan, efektin më të madh e ka tek populli i tij sesa te çdo kompani amerikane. Me fjalë të tjera, Turqia ka më shumë nevojë për iPhone, sesa iPhone për Turqinë.

Vetëm 17.41% e popullsisë turkq zotëron një iPhone.

Kjo do të thotë se nga 41.09 milionë përdorues të smartfonëve në Turqi, 7.15 milionë prej tyre përdorin Apple, që është vetëm 1.02% e 700 milionë përdoruesve të iPhone në botë.

/Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0