Turistët e huaj, gjueti në dyqanet më të shtrenjta të Stambollit


Turqia vendosi tarifa për produktet e SHBA (duke përfshirë 120% detyrime për makinat, 140% mbi alkoolin, 50% në oriz). Presidenti i Turqisë Erdogan gjithashtu njoftoi bojkotin e produkteve elektronike të SHBA (duke përfshirë iPhone).

Lexoni: Turqia bojkoton iPhone. Erdogan: “Do të mbrojmë pavarësinë e ekonomisë sonë”

Dhe lira bie e bie…

Ndërkohë, vizitorë nga Emiratet e Bashkuara janë mbledhur përpara dyqaneve luksoze si Louis Vuitton dhe Chanel. Kriza e lirës ka bërë që shumë produkte të jenë shumë më të lira për klientët e huaj. Një klient nga Kuvajti i cili erdhi me tre valixhe të mëdhaja thotë: “Ne po blejmë rroba, ne po blejmë make-up, ne po blejmë markat më të njohura.”

Presidenti i Turqisë Rexhep Tajip Erdogan vazhdon të ruajë krenarinë kombëtare turke dhe kërkon që të largohen monedhat e huaja, si dollari dhe euro.

Gazeta Sözcu raporton se pronarët e bizneseve japin falas një qebap, çaj ose prerje flokësh për këdo që mund të provojë se ka shkëmbyer 100 dollarë për lira. Agjencia shtetërore e lajmeve DHA tregon imazhe të kartmonedhave të dollarit duke u djegur.

Në një protestë kundër monedhave të huaja, ata u bëjnë thirrje të gjithë turqve të kthehen vetëm te lirat: “Ne nuk jemi të pasjellshëm, ne besojmë në Zot, dhe ne nuk duam të jemi harbut ndaj Zotit”. “Perëndia e Amerikës është paraja, Perëndia jonë është Allahu.”

Arsyeja për mosmarrëveshjen midis Turqisë dhe SHBA: Erdogan ka kërkuar prej një kohe të gjatë ekstradimin e armikut të tij, Fethullah Gylen, të cilin presidenti dyshon se qëndronte pas përpjekjes së grushtit të shtetit në vitin 2016.

/Bild

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale