“Tungjatjeta”, programi social i World Vision në ndihmë të fëmijëve me aftësi të kufizuara, gjen mbështetjen e Grupit Balfin

“Tungjatjeta”, programi social i World Vision në ndihmë të fëmijëve me aftësi të kufizuara, gjen mbështetjen e Grupit Balfin


Grupi Balfin, Grupi më i madh dhe inovator i investimeve në vend dhe një ndër më të mëdhenjtë në rajon, i bashkohet programit social të World Vision, “Tungjatjeta”, si një nga partnerët strategjikë të këtij programi.

Drejtuesit e Balfin Grup janë shprehur të gatshëm të bashkëpunojnë dhe të mbështesin programin social Tungjatjeta.

Organizata ndërkombëtare World Vision ka në themel mirëqenien e fëmijëve përmes zhvillimit komunitar.

Në të gjithë vendin rezulton se 70 mijë fëmijë të moshës 2 deri në 17 vjeç janë me aftësi të kufizuara ndërkohë që 92 % e tyre nuk marrin shërbimet bazë për të cilat kanë nevojë.

Tungjatjeta është një program social i dedikuar për fëmijët me aftësi të kufizuara, të cilët jetojnë në zonat më të  thella të vendit. Mungesa e infrastrukturës, por edhe gjendja e vështirë ekonomike ka bërë që këta fëmijë të jenë të përjashtuar nga shërbimet e specializuara.

“Grupi Balfin është i vendosur që të promovojë vlerat më të larta shoqërore dhe të tregojë përkujdesje për komunitetin ku vepron. Ne besojmë se suksesi i Grupit është i lidhur ngushtë me mirëqenien e qytetarëve shqiptare. Ne gjithmonë vlerësojmë dhe kujdesemi për politikat sociale si dhe për aplikimin e projekteve të zhvillimit kudo në rrjetin e Grupit dhe programi Tungjatjeta vepron në këtë drejtim duke mundësuar shërbime të specializuara për fëmijët me aftësi të kufizuara në vendet ku këta fëmijë jetojnë.

Rritja e një biznesi duhet të shoqërohet paralelisht me zhvillimin dhe rritjen sociale të komunitetit, e për këtë arsye e vlerësojmë maksimalisht programin Tungjatjeta dhe i jemi bashkuar si shumë biznese të tjera në vend.” – shprehet Edlira Muka, CEO e Grupit Balfin, për këtë bashkëpunim.

Tungjatjeta nis në Librazhd, ku numërohen 470 fëmijë me aftësi të kufizuara. Përmes këtij programi social, ekipi i specializuar do të udhëtojë drejt zonave më të thella të Librazhdit, ku fëmijët do të marrin shërbimet e nevojshme në banesat  tyre.

(Plan zhvillimi Personal, vizita në familje,fizioterapi, logopedi, psikoterapi, transport, konsultime, set materialesh zhvillimi dhe didaktike)

Tungjatjeta është e fokusuar jo vetëm në integrimin e fëmijëve me aftësi të kufizuara, por edhe në fuqizimin e prindërve, familjeve dhe sensibilizimin e komunitetit për integrimin e këtyre fëmijëve.

https://youtu.be/7GuSr3Oel8g

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0