Tregtarët kinezë refuzojnë paratë, vetëm pagesa nga celulari dhe online

Tregtarët kinezë refuzojnë paratë, vetëm pagesa nga celulari dhe online


Pagesat online në Kinë kanë dëmtuar menjëherë monedhën vendase, si pasojë e tregtarëve që refuzojnë pagesat me anë të parave dhe monedhave. Banka Kombëtare e Kinës (People’s Bank) ndërkohë po përpiqet të ndalojë dominuesit e tregut në këtë fushë, Ant Financial dhe Tencent.

Vlera e pagesave përmes telefonit në Kinë ka arritur 120tn Rmb (17 trilionë $) në vitin 2017, e këtë vit vetëm 59 trilionë Rmb, sipas iResearch. Alibaba, Alipay i Ant Financial dhe WeChat Pay i Tencent e dominojnë këtë sektor.

Në vitin 2018 një fushatë kombëtare nga Banka e Kinës identifikoi 602 raste të refuzimit të parave të jashtëligjshme, 558 prej të cilave janë zgjidhur me ndihmën e policisë.

Në korrik, Banka e Kinës u ndje e detyruar të lëshojë një njoftim zyrtar që sqaron se paratë vendase janë një tender ligjor në Kinë dhe se refuzimi i tyre është i paligjshëm.

“Vitet e fundit, ka patur probleme me qarkullimin e monedhës vendase, dhe reagimi i njerëzve ka qenë intensiv,” ka thënë Banka gjatë një deklarate.

“Konsumatorëve në zonat turistike, restorantet dhe dyqanet e veshjeve u janë refuzuar pagesat me anë të parave, duke dëmtuar kështu statusin ligjor të yuanit dhe të drejtën e konsumatorit për të zgjedhur mënyrën e pagesës.”

/FT

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0