Toyota do të përdorë robotë në lojërat Olimpike të Tokios


Atletët dhe organizatorët që do të mbërrijnë në Tokio për Lojërat Olimpike të vitit 2020, do të transportohen nga vetura autonome, ndërsa vrapuesit e stafetave të pishtarit do të shoqërohen nga makina të pajisura me AI.

Toyota do të sigurojë 3.700 automjete, përfshirë dhjetëra vetura me vetë-drejtim, rreth 500 automjete me karburant dhe 850 vetura me bateri elektrike, për garën ndërkombëtare sportive.

Si sponsor kryesor i Lojërave Olimpike në Tokio dhe si një prodhues automjetesh që ka përballë një të ardhme të errët (kur motorrët me benzinë po zhduken), Toyota po bën gjithçka për të treguar kalimin si ofrues i transportit sipas kërkesës, për konsumatorë dhe biznese, në vend që të jetë thjesht një prodhues industrial.

“Ne duam të përdorim Lojërat Olimpike dhe Paraolimpike që zhvillohen çdo dy vjet si një moment historik”, tha në një intervistë Masaaki Ito, menaxher i përgjithshëm i Divizionit Olimpik dhe Paralimpik të Toyota. “2020 do të jetë një moment i mirë për të treguar transformimin tonë në një kompani të mobilitetit”.

Toyota, Volkswagen AG dhe prodhues të tjerë automjetesh janë para një të ardhme të pasigurt, ndërsa teknologjitë e reja dhe modelet e biznesit e kanë çuar industrinë globale të automjeteve në 2.23 trilionë dollarë. Pothuajse çdo herë që Akio Toyoda, drejtori kryesor ekzekutiv dhe nipi i themeluesit të automjeteve, paraqitet në publik, thekson kalimin në shërbimet e mobilitetit.

Më shumë se një dyzinë automjetesh autonome në drejtim, që Toyota i quan e-Palette, do të lëvizin në zonën e përcaktuar për lojërat olimpike dhe paraolimpike për të transferuar atletët dhe stafin. Një tjetër automjet i pajisur me teknologji të inteligjencës artificiale, me drejtim autonom, i njohur si Concept-i, do të udhëtojë së bashku me vrapuesit e stafetave të pishtarit, sipas Ito.

Lexo: Ngushtohet hendeku cilësor mes automjeteve kineze dhe atyre ndërkombëtare

Toyota po vendos gjithashtu robotë të ndryshëm. Përveç robotit për mbledhjen e shtizave, prodhuesi do të sigurojë një robot humanoid, i cili do të ndihmojë spektatorët me aftësi të kufizuara dhe një robot telepranie që lejon njerëzit të flasin dhe shohin njëri-tjetrin.

Vendosja e teknologjive të përdorura për të menaxhuar logjistikën dhe flotat po ndihmon qeverinë e Tokios të zbusë trafikun.

Sponzorimi nga Toyota vjen në një kohë kur interesi global për Lojërat Olimpike po zvogëlohet. Vlerësimet televizive kanë rënë. Kur Toyota nënshkroi  për sponsorizimin e katër ndeshjeve nga 2017-2024, media japoneze raportoi se ajo pagoi 835 milionë dollarë.

“Në planin afatmesëm dhe afatgjatë, ajo që duam është të mund ta bëjmë Toyota-n një kompani më të mirë, të mund të bashkëveprojmë më mirë me shoqërinë dhe të bëjmë makina më të mira. Kjo është ajo që duam të zbulojmë përmes sponsorizimit të lojërave”, tha Ito. Sipas tij, “nëse do t’i arrinim këto synime, sponsorizimi olimpik nuk është aspak i kushtueshëm”.

Bloomberg

Must watch
Business Mag Nr. #23 - Qershor 2020

Të gjitha planet tuaja për këtë vit, si individë apo sipërmarrës mund të jenë përmbysur. Mbërritja e Coronavirusit në Shqipëri paralizoi gjithçka, ashtu si kudo. Në mënyrë të papritur na vuri në kushte tërësisht të tjera pune, na shtoi pasigurinë e shqetësimin për të ardhmen.

Sipërmarrjet, kryesisht në fushën e IT u përshtatën më shpejt, duke angazhuar punonjësit nga shtëpia. Ato zhvilluan dhe më tej mundësitë për të punuar në distancë, ndërkohë që shumë kompani të tjera u mbyllën plotësisht.

Kjo është një periudhë sprove, për individin, drejtuesit dhe liderin. Kjo është lufta që po zhvillohet në spitale dhe fronti i parë i saj janë mjekë, infermierë e sanitarë. Historia e ekonomisë k a treguar se gjithmonë pas një situatë të vështirë ka një ringritje. Dhe ne besojmë se kështu do të jetë.

Deri atëhërë ajo çka na mbetet të bëjmë është respektimi i rregullave të kërkuara, marrja e përgjegjësive ndaj të tretëve për aq sa mundemi, e të interesohemi për të pamundurit, të ndajmë diçka për ta.

Solidariteti nuk ka munguar e nuk do të na mungojë as kësaj radhe. Ajo çfarë doli në pah krahas solidaritetit ishte varfëria: e shtetit, e kompanive dhe e vetë individëve.

Një ditë pas dërgimit të 30 bluzave të bardha në Itali, The Guardian na vlerësoi në artikullin e saj si zemërgjerë edhe pse Ky numër ishte planifikuar të botohej në Prill 2020, por procesi u shty për shkak të masave të ndërmarra si pasojë e shpërthimit të Covid-19. Edhe pse në kohë vështirësish, jemi …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale