Tony Robbins: Si të motivoni një ‘dembel’

Tony Robbins: Si të motivoni një ‘dembel’


E para, asnjëherë mos e quani dikë “dembel”, thotë Robbins, i cili është një tsunam energjie. Ai ka kaluar nga një fëmijëri e trazuar në një trajner lidershipi duke drejtuar më shumë se 30 kompani që presin të bëjnë 6 miliardë dollarë për vitin 2017.

Të etiketosh dikë si ‘dembel’, është gjëja më e keqe që mund të bësh, sepse kjo i thyen ata dhe kthehet në një difekt karakteri,” thotë Robbins.

Në vend të kësaj, zbuloni se për çfarë janë ata të apasionuar dhe ndihmojini të përcaktojnë qëllimet e tyre.

“Qëllimet ndikojnë te ty, çfarëdo qofshin ato,” thotë Robbins.

Është puna e drejtuesit të ndihmojë punonjësit të shohin se të gjithë kanë qëllime, por ndoshta këto qëllime nuk po ju shërbejnë mirë atyre.

“Po, ti ke një qëllim për të kaluar ditën; ti ke një qëllim për orën e ardhshme; qëllimi jot është të pish një kafe,” thotë Robins. “Por këto lloj qëllimesh nuk do t’ju zgjojnë.”

“Ju duhet të gjeni diçka që është një motiv, me fjalë të tjera diçka që ju plotëson. Ndërsa shefat, mund t’i dërgojnë punonjësit në një vend ku ata mund të bëjnë diçka që i plotëson,” thotë Robbins.

Gjithashtu, “Tregojini punonjësve se si t’i plotësojnë nevojat e tyre përmes qëllimeve të kompanisë, të paktën disa nga nevojat e tyre dhe vetëm atëherë do të shihni fuqinë e vërtetë të organizatës suaj”.

Një mënyrë tjetër sesi drejtuesi mund të lidhet më një punonjës të pamotivuar është përmes një aktiviteti jashtë zyre, sugjeron ai.

“Dilni për vrap së bashku, bëni diçka fizike sepse dembelizmi rriten më shumë kur ju qëndroni ulur!

“Sot njerëzit jetojnë brenda një kutie, hipin në makinën e tyre të mbyllur pasi kanë konsumuar një mëngjes kutie dhe nisen për në zyrën e tyre të mbyllur. Më pas shkojnë në shtëpinë e tyre prej kutie dhe hapin frigoriferin e tyre prej kutie.

“Ndërroni formë,” kjo është ajo që sugjeron Robbins.

Të qënit aktiv rrit endorfinën natyrale, por gjithashtu i jep mundësi punonjësit “dembel” dhe drejtuesit të lidhen në një mjedis të ri.

Të jesh një drejtues i suksesshëm do të thotë të kesh aftësinë për t’u lidhur emocionalisht me lloje të ndryshëm individësh.

/CNBC

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0