Think Big 2 - Gërshetimi i digjitalizimit dhe inovacionit në Raiffeisen Bank! - Business Magazine Albania

Think Big 2 – Gërshetimi i digjitalizimit dhe inovacionit në Raiffeisen Bank!

Në episodin e dytë të Think Big hymë brenda një ndër bankave më të mëdha në rajon, Raiffeisen Bank. Prej shumë vitesh, e kryesisht vitet e fundit, Raiffeisen Bank ka sjellë shërbime dhe produkte novatore për të lehtësuar marrëdhënien midis klientit dhe bankës.

Në pjesën e parë të këtij episodi, moderatorja jonë takohet me Alda Shehu-n, drejtoreshën e strategjisë dhe inovacionit të Raiffeisen Bank. Ndër të tjera Alda na shpjegon se si Raiffeisen i bëri ballë pandemisë duke krijuar ura të reja lidhëse me konsumatorët. 

-”Sfida jonë kryesore ishte që të mos ndërprisnim në asnjë moment shërbimet tona nëpër degë. Kolegët tanë ishin më të ekspozuarit dhe prioriteti për ne ishte të krijonim një ambient sa më të sigurtë, për kolegët tanë në degë por mbi të gjitha për klientët. Pandemia gjithashtu, na solli një mënyrë komplet të re të të punuarit, të punuarit nga shtëpia dhe pandemia e sfidoi këtë lloj frike deri më sot ku ne vazhdojmë të punojmë nga shtëpia.”,- shprehet ajo.

Ndiqni episodin në Youtube!

Në vazhdim të bisedës, Alda na njohu dhe me risinë më të re, SmartPay, një smartwatch e cila përdoret për të bërë pagesa kudo ku ndodheni. Gjithçka që duhet të bëni është të afroni byzylykun në aparatin ku merret pagesa. Por Raiffeisen ka menduar edhe për t’u qëndruar sa më pranë klientëve duke u përgjigjur të gjitha pyetjeve të tyre në kohë reale, me krijimin e një chatbot-i në formë gruaje me emrin RONA.

Divizioni i brendshëm teknologjik ishte destinacioni tjetër i yni, aty ku realizuam një bisedë të këndshme me Elvis Xhaxho-n, kryespecialist i Bankingut Digjital. Elvisi na tregoi për Digital Tribe, i cili ndihmon në implementimin e produkteve dhe shërbimeve digjitale që Raiffeisen Bank sjell në treg si dhe të gjitha produktet digjitale që janë sjellë ndër vite.

Ndërsa vizitojme ambientet e Raiffeisen, Nerta Haruni, kryespecialiste e Core Banking Services na tregon më në detaje për funksionim e produkteve të Raiffeisen. 

Drejt fundit nuk mund të lihej pa vizituar zona digjitale e Raiffeisen, ku kryhen të gjitha funksionet e bankës në mënyrë digjitale pa patur nevojë për ndihmën e një punonjësi të bankës. 

Për të parë më tepër nga vizita jonë në Raiffeisen Bank, ndiqni episodin e dytë të Think Big, në llogarinë e Youtube të Business Magazine.

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0