Tesla shkarkon 700 punonjës brenda javës

Tesla shkarkon 700 punonjës brenda javës


Tesla ka bërë disa ndryshime drastike në stafin e saj.

Prodhuesi i makinave ka pushuar rreth 400 deri në 700 punonjës këtë javë. Kompania raporton se këto shkarkime kanë ndodhur si pasojë e performancës së ulët.

“Ashtu si të gjitha kompanitë, Tesla kryen një rishikim vjetor të performancës gjatë së cilës një menaxher dhe punonjës diskutojnë rezultatet e arritura, si dhe mënyrën se si këto rezultate janë arritur gjatë periudhës së performancës”, tha një zëdhënës i Tesla. “Rishikimet e performancës herë pas here rezultojnë në largimet e punonjësve.”

Shkurtimet vijnë pasi kompania vazhdon të luftojë me vonesat në prodhim dhe mungesën e efikasitetin. Kompania kishte premtuar të krijonte 1,500 makina të reja të Model 3 këtë muaj, por arriti të prodhojë vetëm 260.

Lexoni: Modeli 3 i Tesla po sjell një nga ndryshimet më të mëdha të dizajnit në historinë e makinave

Shumica e shkurtimeve u bënë për pozicionet e shitjeve dhe administrative dhe ky eksod nuk do të ketë shumë ndikim në fuqinë punëtore të fabrikës afërsisht 10,000 që prodhon Modelin 3.

Punonjësit nuk janë njoftuar paraprakisht para përfundimeve. Tesla pretendon se ka në plan të plotësoj shumicën e vendeve të lira.

/Mashable

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0