Tesla parakalon Toyotan, vlen 207,2 miliardë dollarë - Business Magazine Albania

Tesla parakalon Toyotan, vlen 207,2 miliardë dollarë

ka ndodhur një parakalim vërtetë historik në industrinë automobilistike. Për herë të parë, një kompani që prodhon makina elektrike kryeson renditjen e atyre me vlerën më të madhe në botë. Bëhet fjalë natyrisht për Tesla, krijesën e Elon Musk. Kompania, sipas të dhënave të agjencisë Bloomberg, falë 35 të fituar sot në bursë, ka kaluar vlerën e tregut të kompanisë japoneze Toyota.

Tesla sot vlen 207,2 miliardë dollarë, ndërkohë që japonezët mbetën në shifrën e 201.9 miliardë. Kur aksionet e kompanisë Tesla u listuan në bursë për herë të parë, në 29 qershor të vitit 2020, ato vlenin 17 dollarë. Sot ato tejkalojnë 1 mijë dollarët, me Musk që ka marrë një ”hakmarrje të ëmbël” ndaj të gjithë skeptikëve të 10 viteve më parë.

Jo vetëm ideja e përdorimit të mjeteve elektrike tashmë është realitet edhe në kompani tradicionale, por tashmë vetë Tesla ka prodhuar një shumëllojshmëri modelesh, ku spikasin edhe disa me kosto më të përballueshëm për publikun e gjerë, që ka shtuar në mënyrë domethënëse shifrat dhe bilancet e kompanisë.

BBC

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0