Tesla, ashtu si Apple, tani do t'ju bëjë të blini veçmas një karikues për makinën tuaj   - Business Magazine Albania

Tesla, ashtu si Apple, tani do t’ju bëjë të blini veçmas një karikues për makinën tuaj  

elon musk businessmag

Është një refren i zakonshëm mes fansave të Tesla-s që Tesla është një kompani teknologjike, jo një kompani makinash. CEO i Tesla-s, Elon Musk sapo ndihmoi ta vërtetonin këtë. 

Tesla ka ndaluar përfshirjen e kabllove të karikimit në makinat e saj elektrike, tha Musk në një seri postimesh në Twitter të shtunën. Në vitin 2020, Apple ndaloi dërgimin e iPhone me përshtatës të përfshirë, duke tërhequr zemërimin e klientëve në mbarë botën. 

Në atë kohë, Apple tha se masa do të ndihmonte në uljen e ndikimit mjedisor të iPhone duke i lejuar kompanisë të përdorë më pak paketim. Musk bëri një justifikim të ngjashëm, duke thënë se përfshirja e lidhësit “dukej e kotë”, duke qenë se “statistikat e përdorimit ishin jashtëzakonisht të ulëta”. 

Lexoni: Prototipi i Benzit elektrik mund Tesla për distancën e përshkruar me një karikim të vetëm

Ndërsa klientët e Apple mund të kenë një kokë karikimi ose 10 përreth, pronarët e Tesla nuk e kanë atë luks. Me të drejtë, nuk ju nevojitet absolutisht lidhësi mobile i Tesla-s dhe disa pronarë ndoshta nuk e prekin kurrë atë. 

Ashtu si shumica e kompanive të makinave, Tesla përfshin një kabllo që futet në një prizë standarde dhe karikon plotësisht një makinë jashtëzakonisht ngadalë, duke shtuar vetëm disa milje distancë në orë. Shumë pronarë zgjedhin të karikojnë në stacionet e Tesla Supercharging me fuqi të lartë ose të instalojnë një karikues me kapacitet më të lartë në shtëpi, të cilin Tesla e shet për 495 dollarë. Prapësëprapë, një kabllo portative karikimi mund të jetë i dobishëm, veçanërisht nëse një pronar e gjen veten larg shtëpisë ose një stacioni publik karikimi. 

Pothuajse çdo automjet elektrik në shitje vjen me një kabllo karikimi në shtëpi në bagazh. 

“Bazuar në reagimet e marra,” Musk tha se Tesla do të ulë çmimin e lidhësit mobile me 75 dollarë – në 200 dollarë – dhe “ta bëjë të lehtë porosinë me makinën”. Produkti aktualisht shitet në faqen e internetit të Tesla-s. 

/businessinsider

Që nga viti 2015 nxisim shpirtin sipërmarrës, inovacionin dhe rritjen personale duke ndikuar në zhvillimin e një mjedisi motivues dhe pozitiv tek lexuesit tanë. Kjo punë që e bëjmë me shumë dashuri nuk ka të paguar. Ne jemi platforma e vetme e cila promovon modelin pozitiv të sipërmarrjes së lirë. Përmes kësaj platforme mbështesim edukimin gjatë gjithë jetës si mjet për zhvillimin personal dhe profesional të brezave. Kontributi juaj do të na ndihmojë në vazhdimin e këtij misioni në gjithë trevat shqipfolëse.

Mund të kontribuoni KETU. Falemnderit.

Must watch
Business Mag Nr. #29 - Korrik 2022

Art në biznes & biznes me art

Ky numër vjen me tema të fushave të paprekura më parë nga ne.

Sipërmarrja gjendet kudo, ndaj këtë radhë u ndalëm tek industria e modës dhe kinematografia. Arti është një fushë ku mund të lulëzojnë shumë sipërmarrje të suksesshme. Përmes investimit në art, jo vetëm bëjmë biznes, por i shërbejmë shumë më tepër identitetit shqiptar, duke krijuar mundësi të promovohen e të njihen në tregje globale, vendi, kultura dhe tradita shqiptare. Pra, të hapet rruga edhe për turizëm dhe eksporte më të mëdha.

Sot vijmë me artikuj dedikuar modës, sfidave aktuale, ndikuar nga kriza e çmimeve të larta, por edhe mundësive për zbulimin e talenteve. Muza Competition, konkursi i artistëve të rinj u kurorëzua me 10 finalistë nga diaspora dhe fitoren e një vajze të re. E sapodiplomuar në Amerikë, Alisa Dudaj, spikati, duke treguar me punimet e saj talentin dhe vlerësimin e traditës. Businessmag beson tek talentet dhe synon të frymëzojë përmes tyre. Në fushën e artit ju mund të nisni një startup, ndaj në faqen kryesore sjellim stilisten e re.

Një tjetër industri që po lulëzon mes vështirësish është ajo e kinematografisë. Financat publike vendase janë të ulëta dhe kineastët kërkojnë vë…

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0