Të rinjtë e Kiev, leksion hoteleve që rritën çmimet deri në 1000 herë në prag të finales së Champions


 

Të rinjt e Kievit u kanë dhënë një leksion shumë të mirë hoteleve në prag të finales së Champions League. Te rinjtë në kryeqytetin e Ukrainës, të shqetësuar për çmimet stratosferike të hoteleve për prenotimet në Maj, (kur janë akomoduar lojtarët e Liverpool  dhe Real Madrid) në pritje të finales së Champions League kanë marrë situatën në dorë.

Çmimet e hoteleve kërcyen në vlera mbi 1000 % më të larta se çmimet mesatare.

Një gazetar nga Kievi, Yegor Gordeyev, është përgjigjur duke ofruar katër krevatë në shtëpinë e tij  vetëm përkundrejt biletave të ndeshjes dhe pasaportave të tifozëve të huaj.

Kështu katër të rinjt të huaj, mes tyre një norvegjez përfituan ofertën duke shmangur çmimet marramendëse të hoteleve.

Idea e Gordeyev shumë shpejt u bë një trend i medias sociale dhe një numër i madh ukrainasish po hapin dyer për rastin, duke ofruar krevatë falas, përmes faqes së Facebook “Kyiv FREE couch for football fans 26/05/18”.

Çmimet në shtatorin e vitit të kaluar, (kur disa tifozë kishin prenotuar) ishin vetëm 30 euro për një dhomë. Sot ato kanë arritur në 2000-3000 euro dhe menaxherët e hoteleve nuk u janë përgjigjur klientëve të hershëm, duke i mbajtur dhomat e lira për tifozët që prenotuan së fundi.

Burimi: www. standbynordic.com

Must watch
Business Mag Nr. #24 - Tetor 2020

Numri 24 i revistës Businessmag.al sjell një panoramë të zhvillimeve, përshtatjeve dhe ecurisë në sektorë të ndryshëm të ekonomisë. Në të njëjtën kohë, shohim zhvillime relativisht të kënaqshme.  Organizime të reja si Dhoma Ekonomike e Gruas, duket si një shpresë për më shumë zë, lobim dhe mbështetje për gratë sipërmarrëse dhe sipërmarrjet e reja.

Gjatë kësaj periudhe angazhime si programi “Ringrihu më i fortë”, ishin një lloj kundërpërgjigje ndaj dëmeve ekonomike që po shkakton pandemia.

Influencerat vijojnë të rrisin hapësirat e tyre dhe janë bërë një instrument i rëndësishëm marketimi. Në brendësi të revistës do të gjeni renditjen e top 100 influencerave më të mëdhenj në vend.

Gjatë kësaj vere ndërkohë, vetë Businessmag pati një fushatë të suksesshme të promovimit të turizmit shqiptar. Qindra të rinj u angazhuan të dërgojnë foto dhe përshkrimet e vendeve të ndryshme të Shqipërisë.

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale