Takim për Ekonominë Qarkulluese, rritja e ndërgjegjësimit të OShC-ve dhe NVM-ve

Takim për Ekonominë Qarkulluese, rritja e ndërgjegjësimit të OShC-ve dhe NVM-ve

Ekonomia qarkore

Qendra për Aftësi Konkurruese do të organizojë takimin për rritjen e ndërgjegjësimit dhe krijimin e rrjetit të bashkëpunimit të projektit “Rritja e ndërgjegjësimit të OShC-ve dhe NVM-ve mbi rëndësinë e Ekonomisë Qarkulluese në përputhje me Paketën e Ekonomisë Qarkulluese të BE-së”, financuar nga Bashkimi Europian.

Ky takim do të kryhet për rritjen e ndërgjegjësimit dhe krijimin e rrjetit të bashkëpunimit në datën 13 korrik, ora: 10.00 – 13.00, pranë Hotel Tirana International, tek Salla “Metropol”.

Projekti “Rritja e ndërgjegjësimit të OShC-ve dhe NVM-ve mbi rëndësinë e ekonomisë qarkulluese në përputhje mePaketën e Ekonomisë Qarkulluese të BE-së” synon të krijojë vetëdijen dhe edukimin për publikun e gjerë dhe palët e interesuara mbi strategjinë e Ekonomisë Qarkulluese të BE-së, me synimin drejt një ekonomie të qëndrueshme me karbon të ulët, burime efikase dhe konkurruese.

Qendra për Aftësi Konkurruese është një organizatë jo fitimprurëse dhe ka si mision zhvillimin e aftësive të individëve, organizatave dhe institucioneve, që të jenë konkurruese nëpërmjet inovacionit, sipërmarrjes dhe ndërkombëtarizimit.

Ky takim zhvillohet në vazhdën e aktiviteteve të rritjës së ndërgjegjësimit dhe rritjes së kapaciteteve me aktorë të ndryshëm lidhur me ekonominë qarkulluese.

Kriza aktuale shëndetësore dhe ekonomike pas shpërthimit të Covid-19 treguan edhe një herë rëndësinë e një ekonomie të gjelbër dhe modeleve të pastra të biznesit. Kjo krizë hodhi më shumë dritë në rëndësinë e Planit të Veprimit të BE-së për Ekonominë Qarkulluese dhe mbështet aktivitetet e kryera nga QAK në Shqipëri, me qëllim ngritjen e vetëdijes për ekonominë qarkulluese.

Objektivat e takimit: Prezantimi i progresit të projektit; prezantimi dhe diskutim i raportit kërkimor të bërë nga QAK me publikun e gjerë dhe NVM-të, me qëllim matjen e nivelit të njohurive dhe ndërgjegjësimit mbi Ekonominë Qarkulluese, pengesat dhe mundësitë e perceptuara; angazhimi i aktorëve në diskutim me qëllim ndarjen e perspektivave të tyre mbi Ekonominë Qarkulluese; dakordësimi mbi follow-up me aktorët e interesuar dhe krijimi i një rrjeti bashkëpunimi për ekonominë qarkullluese sipas modelit katër helikësh (Quadruple Helix Model)

Pjesëmarrësit: Takimi do të sjellë së bashku përfaqësues të institucioneve qendrore e vendore, të shoqërisë civile, të sektorit privat, nga organizatat partnere ndërkombëtare, akademia, si dhe përfaqësues të huaj.

Programi 

10.00 – 10.30

Regjistrimi i pjesëmarrësve

10.30 – 11.30

Hapja e aktivitetit

  • Diskutim në panel: “Ekonomia Qarkulluese nga perspektiva e aktorëve dhe rëndësia e krijimit të rrjetit të bashkëpunimit sipas modelit katër helikësh (qeverisja, NVM-të, akademia, OSHC-të)”
  • Prezantimi i programit dhe objektivave të projektit
  • Fjalët e mirëseardhjes

11.30 – 12-30

  • Diskutim i hapur
  • Përmbledhje e sesionit dhe dakortësimi mbi aktivitetet e ardhshme
  • Prezantim dhe diskutim i raporteve kërkimore të projektit

12.30 – 13.00

Dreka

Must watch
Business Mag Nr. #25 - Mars 2021

Kjo periudhë përkon me një vit të plotë në kushte pandemie në vendin tonë, në Europë dhe në mbarë botën. Në një vit ndodhën shumë zhvillime, të paparashkuara ndonjëherë më parë nga ne, duke hedhur poshtë shumë plane apo projekte tonat për rritjen. Por, në këtë kohë sipërmarrje të ndryshme u vunë në lëvizje për të gjetur zgjidhje të reja e për të siguruar mbijetesën.

Në këtë numër të revistës, vijnë zhvillimet përmes gjurmëve që kanë lënë tek industri, sipërmarrje apo individë sipërmarrës.

Pano Soko, ekonomist i njohur flet për efektet e paketave ekonomike të mbështetjes dhe nevojën për paketa ndihme në industritë e prekura.

Rubrika 3X3 i kushtohet industrisë së verërave. Nga intervistat tona me 3 prodhues rezulton se

verërat shqiptare janë të “paralizuara” nga pandemia.

Verërat janë në një trend me turizmin. Brunila Liçaj, profesore dhe eksperte në fushën e turizmit është optimiste për të ardhmen e kësaj fushe.

Në rubrikën e brandeve kemi sjellë, fabrikën e qumështit dhe prodhimeve të bulmetit “Lufra”, ndërsa një brand që po rimëkëmbet nga Kosova është prodhuesi i këpucëve artizanale “Perolli”. Të dy këto brande janë model frymëzimi për njerëzit e punës!

Një pjesë e rëndësishme e revistës i dedikohet konkursit dhe fituesve të Businessmag në …

Shiko më shumë
Na ndiqni në rrjetet sociale
0